Caramell skrev 2008-03-11 20:51:09 följande:
Även vi tittar på Kuredu som ett alternativ till vår bröllopsresa. Tyvärr har jag haft otur i kontakten med Micke på Indcen och inte fått speciellt bra bemötande eller några bra priser. När jag mailade Janeth (hon är ju nästan kändis nu ) så fick jag samma svar som några andra här; att jag skulle kontakta Micke på Indcen. Känns som jag harvar runt lite och inte kommer någon vart...Vi tittar i alla fall på ett AI-alternativ, men jag blir lite fundersam eftersom vatten på flaska inte ingår (visserligen 50% på priset med AI) så undrar jag om nån har en uppfattning om hur dyrt det blir för två pers under två veckor? Det KAN väl inte innebära de dryga 500 kronorna extra per DAG (som AI Gold kostar) för vatten på flaska??! Enormt tacksam för svar!Skickar en kram till Fru Hä som verkligen verkligen verkligen inspirerat mig och min blivande till denna resa! *kram*
Hej!
Sorry, jag vet att det kan vara besvärligt....men det är klart värt det! Har du hört med Stefan på Maldivernas turistbyrå? Det är ett alternativ, att boka med ön är smidigt men inte allra billigast. Kolla även Crown tours maldives och
spotmaldives.com. Det finns massor av olika agenter på Maldiverna, men börja där vettja. Janeth (raringen) är jätteolycklig för att hon inte kan hjälpa er (de har avtal m Indcen tydligen...) hon vill ju inget hellre förstås.
Kram tillbaka!
Fru Hä
ps Marge - see you there! Vad var det för boende ni skulle ha?
ds