Inlägg från: Caramell |Visa alla inlägg
  • Caramell

Maldiverna - Kuredu. (ny tråd)

Även vi tittar på Kuredu som ett alternativ till vår bröllopsresa. Tyvärr har jag haft otur i kontakten med Micke på Indcen och inte fått speciellt bra bemötande eller några bra priser. När jag mailade Janeth (hon är ju nästan kändis nu ) så fick jag samma svar som några andra här; att jag skulle kontakta Micke på Indcen. Känns som jag harvar runt lite och inte kommer någon vart...

Vi tittar i alla fall på ett AI-alternativ, men jag blir lite fundersam eftersom vatten på flaska inte ingår (visserligen 50% på priset med AI) så undrar jag om nån har en uppfattning om hur dyrt det blir för två pers under två veckor? Det KAN väl inte innebära de dryga 500 kronorna extra per DAG (som AI Gold kostar) för vatten på flaska??! Enormt tacksam för svar!

Skickar en kram till Fru Hä som verkligen verkligen verkligen inspirerat mig och min blivande till denna resa! *kram*

• Caramell

Tack snälla Bling 85! Är det kranvatten man dricker vid baren, eller får man på flaska? (vid dykcentret var det en kran om jag minns rätt?)

Får man andra priser om man mailar jämfört med de som finns på hemsidan? Det blir nämligen dyrare om jag räknar på hemsidans priser jämfört med det pris jag fått från Ving... Vilken djungel det är! Samtidigt verkar det ju verkligen löna sig att kolla runt hos olika. *suck* Undrar om man kan motivera den avkopplande härliga resan ännu mer genom att trötta ut sig vid bokningen av den?

• Caramell

Förlåt, Bling75 heter du ju. *skäms*

Svar på tråden Maldiverna - Kuredu. (ny tråd)