Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Säljes: 7 nya klänningar svensexa/möhippa av Swede­n­eve Festkläd­er dam 8,9k 0 Sju NYA likadana vita klänningar med knytband och smock i ryggen för bättre passform.   St... Festkläd­er dam Obesvarade
0
8,9k
Säljes: Virgos lounge klänning. av Demi Festkläd­er dam 10,4k 0 Hej!Säljer min virgos lounge klänning använd vid ett tillfälle är i top skick! Elegant, va... Festkläd­er dam Obesvarade
0
10,4k
Säljes: Fuskpäls av Vinte­r­brud2­0 Festkläd­er dam Vinterbrud20
2020-03-14
4,2k 1 Jag säljer denna vita pälsjacka (fuskpäls) för 600 kr. Den är storlek M, men den passar på... Festkläd­er dam Vinte­r­brud2­0 2020-03-14
1
4,2k
Säljes: ACNE Jacka till bruden av Idasv­e­n Festkläd­er dam 3,1k 0 Jeansjacka från ACNE i stl 36 med emblem på ryggen ”Bride” Nyskick och något oversize mod... Festkläd­er dam Obesvarade
0
3,1k
Säljes: Vackra tärnklänningar/balklänningar av Romha­n­s Festkläd­er dam Romhans
Äldre 12 Jun 19:08
4,6k 1 Säljer nu mina klänningarna som brudtärnorna använde vid vår vigsel.Dessa är endast använd... Festkläd­er dam Romha­n­s Äldre 12 Jun 19:08
1
4,6k
Säljes: Underbar tärnklänningar av ulrik­a­gusta­v­sson Festkläd­er dam 2,7k 0 Har 2 helt underbara tärnklänningar som jag säljer för 600kr st. De är mörkrosa långklänn... Festkläd­er dam Obesvarade
0
2,7k
Säljes: Magiska brudtärneklänningar/ balklänningar av Romha­n­s Festkläd­er dam 2,9k 0 Säljer nu mina underbara Tärnklänningar från bubbleroom. Fantastisk vacker klänning som... Festkläd­er dam Obesvarade
0
2,9k
Säljes: Zetterberg couture klänning Savannah av Scame Festkläd­er dam Ssvens
Äldre 5 Feb 21:24
3,8k 2 Zetterberg couture Savannah färg light sapphire Festklänning använd en gång Storlek 38 men... Festkläd­er dam Ssven­s Äldre 5 Feb 21:24
2
3,8k
Säljes: Festklänning av Katti­s­14 Festkläd­er dam 2,3k 0 Ny oanvänd fest / bröllopsklänning i tre delar. Delarna kan användas var för sig. Långa kj... Festkläd­er dam Obesvarade
0
2,3k
Köpes: Sökes: Hellång cape av Javo Festkläd­er dam Cvmrvj4
Äldre 13 Dec 00:03
2,6k 2 HejSöker med ljus och lykta efter en hellång vit cape/mantel med huva för ett januari bröl... Festkläd­er dam Cvmrv­j­4 Äldre 13 Dec 00:03
2
2,6k
Säljes: Tyllkjol - Zetterberg Couture av Dorot­e­aGawe­k Festkläd­er dam 2,6k 0 Tyllkjol att användas för klänning / bröllopsklänning. Mycket snygg över en kort spretsklä... Festkläd­er dam Obesvarade
0
2,6k
Säljes: Tärnklänning, festklänning, 38 av Chang­e­lle Festkläd­er dam 2,0k 0 Finaste klänningen i lite tjockare tyg. Fodrad. I fint skick. Från h&m. Pris 199 plus... Festkläd­er dam Obesvarade
0
2,0k
Säljes: tärnklänning av lotta­b­64 Festkläd­er dam 2,0k 0 Mori Lee klänning . Färg Latte nr 21513 strl us12. Aldrig använd ej kortad eller ändrad. N... Festkläd­er dam Obesvarade
0
2,0k
Säljes: 3 Vackra Tärnklänningar av Julii­a Festkläd­er dam 2,2k 0 Tre jättefina långa empire tärnklänningar, 2 rosa 1 ljusgrön i chiffong. Diskret dragkedja... Festkläd­er dam Obesvarade
0
2,2k
Säljes: Märkes fest klänning Shail K av Sandy Festkläd­er dam 2,2k 0 Hej! Jag säljer min super stiliga fest klänning från märket Shail K, storlek 36. Kan äve... Festkläd­er dam Obesvarade
0
2,2k
Säljes: paljettklänning st 10(36) av ilia Festkläd­er dam 2,1k 0 En underbar paljettklänning från designer Jenny Packham i London. Köpt i London för ca 200... Festkläd­er dam Obesvarade
0
2,1k
Säljes: Fest/bal/tärnklänningar av delil­a Festkläd­er dam 2,0k 0 Två av klänningarna är i storlek S och den andra är insydd till strolek xxs (det går att s... Festkläd­er dam Obesvarade
0
2,0k
Säljes: Fest tärn bal klänning strl 36/38 av EmmaL­u Festkläd­er dam EmmaLu
Äldre 31 May 21:55
3,4k 3 Säljer en fin balklänning som kan användas vid finare fester eller som tärnklänning. Klänn... Festkläd­er dam EmmaL­u Äldre 31 May 21:55
3
3,4k
Säljes: Fest/tärnklänningar av pro17­3­6 Festkläd­er dam 2,2k 0 Säljer 3 fina fest/klänningar. Storlek M Fantastisk silver och svartskimrande lång storle... Festkläd­er dam Obesvarade
0
2,2k
Säljes: Oanvänd underbar klassisk Lilly-klänning strl 38 av Maria­L­ovisa Festkläd­er dam 2,4k 0 Säljer en fantastisk klänning från Lily som är köpt oktober 2015. Den är helt oanvänd, end... Festkläd­er dam Obesvarade
0
2,4k