• 080202

Maldiverna - Kuredu. (ny tråd)

Då den gamla tråden har stängts drar jag igång en ny och hoppas att de som hängde på den gamla hittar hit, även nya är välkomna förstås!

En fråga till er som redan varit på Kuredu: hur gjorde ni med dricks? Ungefär hur mycket gav ni?

(snart åker vi, 4 jan!)

• Svar på tråden Maldiverna - Kuredu. (ny tråd)
  • starbelle83

nope, inte med flyg, endast hotell, glömde skriva det...

• Bride in England

ah ok Kan tyvarr inte saga riktigt da eftersom vi fick paketpris o jag vet inte vad som ar vad i det priset!! vet du vad flyget skulle kosta? Vi betalade ca 45000 SEK for 2 veckor i BV, AI - inklusive flyg, sjoflyg osv.

• 31 maj 2008

Lägg på typ 8.000 för flyg och 2.000 för sjöflyg = 10.000 per person så hamnar du runt 50.000, lättare att jämföra då. Jag tror inte sjöflyg ingår.
    starbelle83 skrev 2008-03-19 11:16:11 följande:

Halloj, på vings hemsida fick jag pris 31.080 för 2 veckor AI i jacuzzi beach villa, är det bra pris el. kan ´man hitta billigare på någon annan resebyrå? Någon som vet ifall det är den som kallas "koamas jacuzzi beach villas" på kuredus hemsida?Ingår sjöflyg i priset eller måste man boka in det separat?
  • starbelle83

vi har bokat flyg separat, business class med Fritte
    vilka har ni bokat med?

• Marge Simpson

Tack för all hjälp Fr Hä!!!!

• fru Hä

Marge Simpson skrev 2008-03-19 15:35:19 följande:

Tack för all hjälp Fr Hä!!!!
    Äsch....det var så lite. Hoppas ni får det underbart!

mvh fru Hä
  • majsanna

Kom hem från Kuredu i natt och är jättenöjd med resan. Dock regnade det ganska mycket när vi var där. Trots det var det ju ändå varmt och skönt.
    Vi bodde i JBV.
    Har ni frågor ska jag försöka svara så gott jag kan.

• Emkalo

Jag har en fråga till er osm har varit där, om man bara kör på halvpension - ingår dricka till frukost + middagen? Och vad för dricka i så fall?

• Ullis070707

Hej!
    Jag var på Kuredu i februari och hade halvpension. Dricka ingår i frukost, juice+ te eller kaffe. Till middagen ingår vatten, men om man vill ha något annat får man köpa till.

Hör av dig om du undrar nåt mer!

Ullis

Emkalo skrev 2008-03-23 15:45:20 följande:
    Jag har en fråga till er osm har varit där, om man bara kör på halvpension - ingår dricka till frukost + middagen? Och vad för dricka i så fall?
  • Marge Simpson

Hej,

Det är bara 9 dagar tills vi reser iväg. Ser fram emot det....

Jag funderar över maträtterna. Jag kan tänka mig att det serveras mycket fisk mm men hur är det med kött??

Svar på tråden Maldiverna - Kuredu. (ny tråd)