Bling75 skrev 2008-03-13 22:06:33 följande:
Vad avis jag blir fru Hä, jag längtar som en liten tok men har 3 månader kvar tills det bär iväg.En liten fråga. Hur såg erat schema ut för bröllopsdagen? Vilken tid var vigseln och hur lång tid tog det runtomkring?Vet du om det finns några blommor på ön, eller beställer de buketten åt en? Fick du välja något eller kom den bara?Börjar bli lite nervös Jag ska mejla mer med dem när det närmar sig, men Andre som ska planera det är inte så bra på att svara på mejl - eller han glömmer att svara på det jag vill veta. I värsta fall får jag ringa när det är några veckor kvar, men man vill ju veta så mycket som möjligt.
Hej!
Vigseln var vid 17.30-tiden. De gjorde en jättevacker bukett åt mig, de frågade innan vad jag hade för färg på klänningen och om jag hade önskemål. Ni kommer att få fler möjligheter när ni ärpå plats! Vi var så konfys så vi glömde välja musik osv så när jag kom mot "altargånngen" var det till tonerna av nån hemsk Barbra Streisand....

Vi fnissar fortfarande åt det!
Lycka till!
Fru Hä
ps till er andra, jag flyger själv hem med Qatar 9.30 den 14 april, ochhar gjort det tidigare (då var det 9.05) och det var inga som helst problem. Sjöflyget gick från Kuredu 7.15 vilket är 6.15 på Male så vi var framme i god tid.
ds