Inlägg från: Sofia08 |Visa alla inlägg
  • Sofia08

Maldiverna - Kuredu. (ny tråd)

Carand: Får man fråga vad er resa gick på. Jag velar om man ska boka charter med Fritidsresor eller med Ving Flex. Vi tänker åka i November.

• Sofia08

Oj, vilket bra pris!!! Jag velar lite för först sa vi att vi önskade oss resecheckar på Ving i bröllopspresent, men nu har jag ändrat till Fritidsresor istället. Känns ju lite omständigt om man ska ändra sig igen!!!Och nu kanske folk har börjat fundera lite på vad man ska köpa...Men så billigt hittade jag inte med Fritidsresor när jag kollade. Så himla svårt att veta vad som är bäst...Ving skulle ju vara skönt på ett sätt då det alltid känns lite "bättre" att åka reguljärt kan jag tycka...

• Sofia08

Nej, det är väl det som är fördelen med Fritidsresor, att man slipper mellanlandning.
    Vi kommer som sagt, att önska oss resecheckar i bröllopspresent, och sen bokar vi väl efter det. Samtidigt så är jag lite orolig att det är för sent att boka i Juni/Juli när man vill åka i November... Måste kolla upp det där lite.

carand skrev 2008-03-11 08:38:06 följande:
    Jag tror vi hade lite tur när vi bokade våran resa. Det gäller ju att hitta bra flyg biljett om man ska få ett vettigt pris.Jag hittade inga resor med Fritidsresor när vi ville åka.Är det direkt till Male med fritidsresor eller måste man mellanlanda i Doha med dem också?
Svar på tråden Maldiverna - Kuredu. (ny tråd)