• Maya K

BT-träff-Stockholm- 2006 brudar

Hej alla ni brudar som ska gifta er 2006 i Stockholm. Då jag surfat omkring här på BT med min bräda och har träffat en heldel Sthlm brudar som ska gifta sig 2006, så tycker jag att det börjar bli dags att starta en BT.träff- Sthlm-2006 tråd. Det är ju alltid kul att ta en fika osv med brudar som man kan diskutera bröllop med :)

Häng gärna på!!!

• Svar på tråden BT-träff-Stockholm- 2006 brudar
  • Sunshine Girl

HALLÅÅÅÅÅÅ!
    Vad tyst och lugnt det var här då...
    Vad händer? Hur mår ni? Hur går planerna? :D

Eftersom minnet är som det...
    Vem av er var det som ville ha likadana inbjudningskort som vi har beställt fast göra själv istället?

• Sweety

Sunshine girl: Det kan vara mig du menar med inbjudningskorten. Jag gillar öppningen och rosetten. Har inte bestämt färg än (vita med rosa rosett eller tvärtom). Vi kommer nog inte kunna göra "upphöjningsmönstret" ni hade på era inbjudningskort, det är nog för avancerat för oss att göra själva.

• Sunshine Girl

Sweety, hur många behöver ni? :)

• Sweety

Sunshine girl: Oj har inte räknat efter, många bor ju ihop med någon. Vi kanske ska bjuda 70-80 gäster, så kanske 40 kort. Dock osäker. Hur så?

• Sunshine Girl

Jo..... jag *som vanligt* tänkte ju inte längre än vad näsan räckte när jag beställde våra kort...
    Så vi har nog ca 35 - 40kort och band över som vi inte vet vad vi ska göra av. Så jag tänkte att jag skulle sälja dem istället för att bara låta de bli liggande. Köpte dem för 12.60 styck men tänkte sälja för 9kr

• Sweety

Sunshine girl: Måste diskutera det med min blivande, men han tycker nog att det är för dyrt. Hela idén med att göra dem själva är ju för att spara pengar. Vi får se... Annars kan du ju lägga ut en annons på BT.

• Sunshine Girl

Precis vad jag tänkte göra men kände att jag ville kolla med dig först :)

• _sus_

sunshine:
    jag kanske är intresserad annars.... behöver en uppdatering hur de serut bara..

• _sus_

glöm ej brudar..

jag kommer nog vara där tidigare ca 17.00
    så jag finns på fiket när ni andra kommer och om nån mer kommer tidigt kanske

1) micropop
    2) coolcat
    3) julibrud2006
    4) _sus_
    5) annaglitter
    6) Gable - om jag hinner fr jobbet
    7) Maya (om allt går som det ska med allt )
    8, Sunshine (som hoppas att det inte blir något förhinder)
    9) madelyn (om jag hinner från jobbet)
    10) Annie
    11) Sweety (troligtvis).
    12) pinkhippo

• micropop

Hallå på er!
    Just hemkommen från en tur till Cosmos och deras fantastiska Rembo-klänningar! :) Min kompis var med och tyckte de var såååå fina, och jag kände direkt att det var helt rätt typ av klänning. Nu ska jag diskutera med mamma igen om hur vi syr. Usch, jag har verkligen inte råd att köpa även om man kan sälja vidare sen, men jag blev bra sugen...

madelyn
    Var det modellen Ninou som du också provade? Den var verkligen den finaste av dem, eller hur?? Vill ha, vill ha!! :) Allt bra annars?

pinkhippo
    Har du hört något mer från dina kopmisar som var på fest på Borgen? Jag är ju så nyfiken!

• Sunshine Girl

_sus_
    Jag tar med ett exemplar på måndag som du kan få kika på :)

nu dags att göra mig i ordning ska på middag ikväll :)

• _sus_

Sunshine Girl:
    toppen bruden.. hoppas middagen blev trevlig.
    en annan jobbar ju kväll...
    å alla brudar verkar ha trevligare än jag.

men , harry potter och en kopp te kan ju fungera en stund iallafall...

• pinkhippo

micropop:
    mina vänner tyckte att bröllopet på borgen var jättefint. De hade haft vigseln utanför i det gröna där gästerna hade stått runt dem i en ring. Jag tror de hade lokalen till 01.00, men de tyckte det var helt ok,,alla hade ju hållt igång imånga timmar redan så de tyckte att det räckte bra.

Har inte provat klänning än jag vet inte vad jag väntar på...är nog bara lite nervös..hmmm

• micropop

Maya K:
    Såg den här på blocket, är det inte den du var jakt efter? Tyckte den var lik iaf. www.blocket.se/view/5174615.htm&l=0&c=1&city=0 Men du kanske har nya planer igen...? ;)

pinkhippo
    Kul att de var nöjda. Vi vill också ha vigseln utomhus. Vet du om de hade någon reservplan? Karin som sköter festvåningen sa nämligen till mig att vi inte får plats att ha vigseln inne i något av husen när det är uppdukat för festen. Måste komma på en bra lösning!!! :)
    Ang klänning: Jag drog mig verkligen för att gå ut och prova, men det är faktiskt jättekul! Ta med en bra kompis/mamma/etc, och försök gå en tid när det inte är alltför mkt folk i affären. Man känner sig verkligen som en prinsessa när klänningen kommer på! :)

• Sunshine Girl

God morgon i solen!

ÄNTLIGEN sooool!!! Och på en lördag!
    Idag blir det Mälaren runt på hojen och om vädret håller en liten picknic!

_sus_
    Här kan du se bilder så länge på inbjudan. Tänk på att bandet är dock vitt och inte lila som på bilden (jag köpte ju till extra band) groups.msn.com/Sunshinespage/frberedelser.msnw
    micropop, nu fick du mig att verkligen vilja gå ut och prova brudklänningar :D
    Jag får väl an ta en dag här framöver

Svar på tråden BT-träff-Stockholm- 2006 brudar