• Maya K

BT-träff-Stockholm- 2006 brudar

Hej alla ni brudar som ska gifta er 2006 i Stockholm. Då jag surfat omkring här på BT med min bräda och har träffat en heldel Sthlm brudar som ska gifta sig 2006, så tycker jag att det börjar bli dags att starta en BT.träff- Sthlm-2006 tråd. Det är ju alltid kul att ta en fika osv med brudar som man kan diskutera bröllop med :)

Häng gärna på!!!

• Svar på tråden BT-träff-Stockholm- 2006 brudar
  • Maya K

Ni som var varit till garamaj.. vet ni hur de har öppet??? hmmm. .kan ju iof. titta på nätet..

• micropop

annaglitter:
    Inget av det, egentligen! :D Jag är 24, men jag tänker att alla andra tycker man är för ung. Känns lite som att "leka vixen" när man planerar bröllop, på något knäppt sätt!

_sus_
    Sällskap vore ju inte fel! Vi kan väl prata om det när vi ses på fikan.

• Nett@n

Annaglitter: Jag känner mig istället för gammal. "Borde" liksom vara gift nu när jag preci fyllt 30 år. *ler*

• Sweety

Godmorgon,

Coolcat: Häftigt att ha klänningen hemma. Vill se bild.

Är på väg att beställa en klänning från Bridesave, som jag länge drömt om. Fick veta att de kan göra den kortare, för den var alldeles för lång för mig när jag provade den i en affär med 10 cm klackar till. Och eftersom det är spets nertill kan man inte sy upp den i efterhand så att det blir snyggt. Men nu är jag skraj för att det ska bli något fel, har aldrig beställt från internet. Ska man pressa klänningen när den kommer? Hur gör man det, vad är det? Och hur mäter man hollow to hem om man ska ta hänsyn till kjolens vidd? Mycket att klura på.

• _sus_

micropop:
    det låter toppen. är nyfiken på butiken..
    vad är det för fel med 24?? perfekt tycker jag då kanske vi hinner med guldbröllop hahaha

• Maya K

verkar som att klänningen är brudens viktigaste grej under den stora dagen..

• Annie*

Coolcat:

Jag tyckte det lät skoj och jag är ganska ny på både BT och i Stockholm också-kul att ni hittar på sånt här!

• Sweety

Ska försöka komma på träffen, känner för att prata detaljer. Vad många vi blir - det blir ett långbord med blivande brudar.

Ny träff:
    Måndag 22 augusti, kl 18, Odenplans t-bana och sen går vi till Coffehouse By George på andra sidan gatan.
    1) micropop
    2) coolcat
    3) julibrud2006
    4) _sus_
    5) annaglitter
    6) Gable - om jag hinner fr jobbet
    7) Maya (om allt går som det ska med allt )
    8, Sunshine (som hoppas att det inte blir något förhinder)
    9) madelyn (om jag hinner från jobbet)
    10) Annie
    11) Sweety (troligtvis).

• coolcat

Ni är för snälla. Jag ska försöka fixa en bild. Hittar ingen länk till modellen (som jag inte vet vad den heter, men det är Garamajs eget märke) så jag kanske får ta kort på mig själv och isåfall vågar jag bara visa för er som kommer på träffen. Inte lägga upp på internet

Sweety - svårt det där med att beställa från Internet. Men jag förstår att du är sugen!! Eftersom vi beställde våra förlovningsringar så, så säger jag ändå "go for it"!!

• bellaboop

Sweety, jag har också sett en klänning som jag gått och dreglat på ett tag på bridesave. Ska du beställa därifrån??? Hur gör du med tull och sånt?

Svar på tråden BT-träff-Stockholm- 2006 brudar