• Maya K

BT-träff-Stockholm- 2006 brudar

Hej alla ni brudar som ska gifta er 2006 i Stockholm. Då jag surfat omkring här på BT med min bräda och har träffat en heldel Sthlm brudar som ska gifta sig 2006, så tycker jag att det börjar bli dags att starta en BT.träff- Sthlm-2006 tråd. Det är ju alltid kul att ta en fika osv med brudar som man kan diskutera bröllop med :)

Häng gärna på!!!

• Svar på tråden BT-träff-Stockholm- 2006 brudar
  • Maya K

Ja.. vad ska man börja en tråd med??? heheh... ja ja. ni har säkert läst om mina inlägg i alla möjliga trådar så vad ska man säga...

Har ni fått boka er kyrka ännu=?? Jag är lite irriterad över att jag inte får boka min föränn exakt ett år innan vi ska gifta oss..

• Maya K

Björnsbrud:

Nej det är inte lätt.. Själv ska vi gifta oss den 2:a september och har bokat lokal redan... det är mest kyrkan som jag irriterar mig på!!! Hmmm... finns det ngn bra kyrka i stan månne.. som man skulle kunna gifta sig i.. Då skulle man kunna ta färjan till festlokalen.. hmmm..

• Maya K

madelyn:
    Bra.. hehe... snart kommer ändå den andra tråden dö så... :)
    Har du några bra tips på kyrkor inne i stan?? Jag funderar på om man ska ta färjan till festlokalen sen..

• Maya K

Madelyn:
    Vi ska ha festen i Vaxholm.. folk säger att Vaxholms kyrka är fin den med men men ....

Sweety:
    Jag vill ha en kyrka som är ljus innuti.. det är det viktigaste.. hmmm.... Vi kommer att vara runt 80- 90 personer på bröllopet..

• Maya K

Sunshine Girl:
    Vad roligt... vi har ju prel. bokat två festlokaler och nu har vi hittat en till som väckte intresse hos oss.. Jag ska ta och ringa till dem på måndag då de hade gått hem för dagen!

Förövrigt kan jag säga att jag kanske hittat en svit att övernatta i på bröllopnatten Vi får se hur det går.. När ska man boka det??? hmmmm

• Maya K

Sweety:
    Ja.. jag får heller inte boka kyrka föränn den 1:a september.. det har med kyrko almanackan att göra.. Nu väntar man bara spännt på att man ska få den då man vill.. annars vet jag inte vad jag skulle göra.. därför spanar jag in fler alternativ.. Har ju redan prel.bokat två lokaler ju :)

• Maya K

hmmm.. lyllos dig madelyn.. att du fått lägga in en ösnkan om datum i kyrkan :)

• Maya K

Sunshine Girl..

Ja.. vi ska prata om det med min m2b idag.. om vi ska övernatta där eller inte.. det är ju mysigt som bara den ..

Svar på tråden BT-träff-Stockholm- 2006 brudar