• Maya K

BT-träff-Stockholm- 2006 brudar

Hej alla ni brudar som ska gifta er 2006 i Stockholm. Då jag surfat omkring här på BT med min bräda och har träffat en heldel Sthlm brudar som ska gifta sig 2006, så tycker jag att det börjar bli dags att starta en BT.träff- Sthlm-2006 tråd. Det är ju alltid kul att ta en fika osv med brudar som man kan diskutera bröllop med :)

Häng gärna på!!!

• Svar på tråden BT-träff-Stockholm- 2006 brudar
  • micropop

annaglitter
    Ja, vi fick också höra att man ordnar tårta själv. Jag tänkte nog baka på egen hand, kul att göra något själv! Vi tänkte se om man kan hoppas över efterrätt och bara ha tårta.

madelyn
    Åh, Rembo! Det är klart att den var fantastisk. :) Vilken modell provade du? Jag måste verkligen också gå dit!

Vad säger ni andra om träff måndag 22 augusti? Vi säger samma tod och samma plats, så länge iaf. Jag gör en liten lista och ser vilka som hänger med! :)

Ny träff:
    Måndag 22 augusti, kl 18, Odenplans t-bana

1) micropop

• coolcat

Hej igen!
    Tillbaks i lägenheten efter två veckors semester i sydsverige, Danmark, samt i sommarstugan. Dagens o-bonus är att bilen har pajat... igen!! Denna vecka ska vi åka och titta på Blynäsgården och förhoppningsvis bestämma oss Vi har skissat lite på gästlista, och kan komma upp i 80. Det är på min sida som det blir över 40 i en handvändning, medans min blivande fick kämpa lit Mina kusiner tar lite plats...

Jag kan också måndagen den 22:a

Ny träff:

1) micropop
    2) coolcat

• julibrud2006

hej, jag kan också den 22:a, som sagt, här är listan igen..

Ny träff:
    1) micropop
    2) coolcat
    3) julibrud2006

• micropop

coolcat
    Kul att ha dig tillbaka! Skönt med lång och härlig semester. :) Vi har bokat Borgen nu, är sååå nöjd! Dyrt, men det får det vara värt. Ska bli roligt att höra hur det går för er med Blynäs. Ni måste väl byta lokal om ni blir så där många, var det inte så?
    Kul att du hänger med på nästa träff! :)

• madelyn

Hej hej micropop,

Jag provade en modell som hette Ninou- jättesöt!

• _sus_

toppen bra brudar...

Ny träff:
    1) micropop
    2) coolcat
    3) julibrud2006
    4) _sus_

• micropop

madelyn
    Ninou är verkligen fin! Den, och en annan modell som heter Naara, är nog mina favvisar. Ska ha dem som inspriation när jag ger mig in i "det stora syprojektet". ;)
    Just det, ska mejla dig om sidan, har gjort ändringarna som ni ville. Nu har jag gett mig in hemsidesproduktionen för vår egen bröllopssida - får de vad det blir av den! Har du tid att fika med oss den 22?

• _sus_

Gable:
    blev förvirrad. jag satt mitt emot dig (tror jag) men jag är inte blond...
    jag vill faktiskt fortsätta vara rödhårig ;)

• annaglitter

1) micropop
    2) coolcat
    3) julibrud2006
    4) annaglitter

• Gable

_sus_ - du var väl inte jätterödhårig, eller? Mindes dig som blond, men jag hade fel alltså. Förlåt!!

1) micropop
    2) coolcat
    3) julibrud2006
    4) annaglitter
    5) Gable - om jag hinner fr jobbet

Svar på tråden BT-träff-Stockholm- 2006 brudar