• Maya K

BT-träff-Stockholm- 2006 brudar

Hej alla ni brudar som ska gifta er 2006 i Stockholm. Då jag surfat omkring här på BT med min bräda och har träffat en heldel Sthlm brudar som ska gifta sig 2006, så tycker jag att det börjar bli dags att starta en BT.träff- Sthlm-2006 tråd. Det är ju alltid kul att ta en fika osv med brudar som man kan diskutera bröllop med :)

Häng gärna på!!!

• Svar på tråden BT-träff-Stockholm- 2006 brudar
  • Gable

Jäkl... Vad åskan går just nu! Kanske inte regnar inne i stan? Annars står jag nog precis vid dörrarna.

Och ser förvirrad ut

• Sunshine Girl

Det spöregnar på söder i alla fall :(
    Jag lär också stå och trycka vid dörrarna..
    Känner jag mig själv så kommer jag nog ha håret i två små tofsar så ni känner igen mig
    Funderade ett tag på om jag skulle ha DEN stora hatten med en jättestor smiley på mig *heehee* så ni känner igen Sunshine liksom :D

• Maya K

johojojo... jag sitter på jobbet och det åskar... mysigt...

_sus_
    Jag trivs bra.. har idag kommit in i systemet man har här ordentlig...
    Just nu är allting dött och inga kunder men men... mer tid till BT

Gable:
    Du har så rätt så att man alltid ska se proper ut på jobbet :)

Snart ses vi :).. bröllop bröllop bröllop

• micropop

Dumma regn, sluta! Jag skulle ju cykla, ju... Men det hinner säkert sluta, tror ni inte det?
    Stå inte kvar vid dörrarna, det finns tak över uppgången på torget, ju! Annars hittar vi aldrig varandra! :) T-banan är krånglig - ska man ses ovan jord eller under jord?? Alltid samma dilemma! ;)

• Maya K

Men ni...

Det är inte så krånglit... Inte nere i t-banan..... utanför dörrarna innan rulltrappan... ute på gatan alltså.. ja det finns tack över ;)

• micropop

Maya K:
    Bra, då är det utrett en gång för alla. Ovan jord men under tak. Punkt. ;)
    Vi ses!

• Maya K

hahaha.. ja det kan man säga.. hehehe

• Gable

AHA!!!! Tur jag kollade BT en "sista" gång. Jag skulle ha stått på fel ställe annars.

Ute, under tak - uppfattat!

Svar på tråden BT-träff-Stockholm- 2006 brudar