• Maya K

BT-träff-Stockholm- 2006 brudar

Hej alla ni brudar som ska gifta er 2006 i Stockholm. Då jag surfat omkring här på BT med min bräda och har träffat en heldel Sthlm brudar som ska gifta sig 2006, så tycker jag att det börjar bli dags att starta en BT.träff- Sthlm-2006 tråd. Det är ju alltid kul att ta en fika osv med brudar som man kan diskutera bröllop med :)

Häng gärna på!!!

• Svar på tråden BT-träff-Stockholm- 2006 brudar
  • Maya K

Neeeeejj.. det kan inte vara sant.... hmm... då går det ju inte att sy in min klänning heller... snyft snyft

• Maya K

men hmm.. det kan inte stämma.. jag mätte mig själv och jämförde med måtten på klänningen och det skiljde inte sååå mkt.. 1,5 strl kanske.. jag är ju en 36:a..

• madelyn

Det är väl skillnad på storlekar oxå beroende på varifrån de kommer? Ta tex H&M som har ändrat sina storlekar nyligen. Numera är en 38:a en 36:a, en 40:a en 38:a etc...

• Maya K

japp det är sant.. bäst är ju att man provar.. Varför HM har ändrat sina storlekar är för att de har gått efter Eu:s nya mått.. snart måste alla klädesbutiker gå efter samma mått som HM och EU.

• Maya K

EN UPPDATERING SÅ ALLA SER.. HAKA PÅ GÄRNA :)

Tid: Torsdagen den 4:e augusti kl. 18
    Plats:finns ett fik på odenplan som är bra (kommer ej på namnet). ska vi träffas vid tunnelbanan vid odenplan??

Anmälan:
    1)Maya_K
    2) Gable (påminn henne gärna, hon glömmer ibland)
    3) micropop
    4)Julibrud2006
    5) madelyn
    6) Sweety

• Gable

AHA!!! Det här är träffas-tråden. Den andra är bara bröllop 2006-tråden. Nu är jag med i matchen.

Maya, jag har mailat mitt mobilno till dig!

• Maya K

Gable:
    Japp jag såg det tack.. jag har mailat dig med ungefär samtidigt som du mailade mig... hahaha .. telepati eller vad?? :)

• Maya K

Den döende tråden
    Nej då.. men ngt måste man ju skriva här med....

• _sus_

hej kan man haka på?
    jag ligger efter er andra. vi gifter oss troligtvis 15/7-06 datumet vi siktar på är det iallafall
    sus

• micropop

_sus_:
    Välkommen! Det är bara att hänga på! Vi har samma datum, du och jag :)

Tid: Torsdagen den 4:e augusti kl. 18
    Plats:finns ett fik på odenplan som är bra (kommer ej på namnet). ska vi träffas vid tunnelbanan vid odenplan??

Anmälan:
    1)Maya_K
    2) Gable (påminn henne gärna, hon glömmer ibland)
    3) micropop
    4) Julibrud2006
    5) madelyn
    6) Sweety
    7) _sus_

Någon mer??? Nu verkar vi bli många, kul! :)

Svar på tråden BT-träff-Stockholm- 2006 brudar