• Maya K

BT-träff-Stockholm- 2006 brudar

Hej alla ni brudar som ska gifta er 2006 i Stockholm. Då jag surfat omkring här på BT med min bräda och har träffat en heldel Sthlm brudar som ska gifta sig 2006, så tycker jag att det börjar bli dags att starta en BT.träff- Sthlm-2006 tråd. Det är ju alltid kul att ta en fika osv med brudar som man kan diskutera bröllop med :)

Häng gärna på!!!

• Svar på tråden BT-träff-Stockholm- 2006 brudar
  • julibrud2006

hej igen! Jag skrev ju fel, märkte jag, det var till PINKHIPPO jag ville ge tips om Tyresö slottskrog... Julibrud 2006

• Maya K

pinkhippo:
    vart vill du ha festen? annars kan du ju prova muhren i stan!!!!

julibrud2006:
    klart att du får hänga med...

Madelyn:
    ja jag undrade just om du hade varit med på träffen,,, men vi får hoppas att du kan komma den 4:e augusti...

ALLA:
    När ni bestämt er om ni kommer på fikat nästa gång så kopiera listan och skriv erat namn på den så vi vet.!!!

Äntligen har nin m2b kommit hem... nu sitter vi och dricker kaffe och ska sen till mitt jobb för att handla lite kläder :)

Kram på er!

• Maya K

NÄSTA BT-TRÄFF:

Tid: Torsdagen den 4:e augusti kl. 18
    Plats:

Anmälan:
    1)Maya_K
    2) Gable (påminn henne gärna, hon glömmer ibland)
    3) micropop
    4)Julibrud2006

• pinkhippo

Tack så mycket för era tips jag ska genast kolla upp dessa

sen ska fundera ut ett datum för bt träff 3 för den tänker jag inte missa

• madelyn

NÄSTA BT-TRÄFF:

Jag tror nog att jag kan komma! Beror lite på hundvakt m.m.. hoppas det ordnar sig.

Plats:

Anmälan:
    1)Maya_K
    3) micropop
    4)Julibrud2006
    5) madelyn

• Sweety

Hej alla,

Eftersom fikat var så trevligt i fredags följer jag gärna med.

Plats:

Anmälan:
    1)Maya_K
    3) micropop
    4)Julibrud2006
    5) madelyn
    6) Sweety

Pinkhippo, vad är du ute efter? Ha med egen mat & dryck och fin miljö??? Vad får lokalen max kosta? Jag kanske kan komma med förslag.

• coolcat

Tack för senast Sweety och micropop! Det var väldigt roligt att ses!

Jag kan tyvärr inte komma den 4:e, då är jag på semester. Men hoppar på nån annan gång istället.

• Sweety

Jag ska också tacka för senast micropop och cool cat.

Cool cat: Tänkte bara påminna om att du skulle maila mig bilder (om du har möjlighet till det nu). Har du bestämt dig än var festen ska vara?

• coolcat

Sweety: Tack för påminnelsen, jag hade glömt. Kan inte maila förrän ikväll.

• micropop

madelyn:
    Kul att se att du är tillbaks! :) Synd att du missade fikat, som sagt, men kul om du kan hänga med nästa gång. Det ser ut som att vi blir några stycken! Hade du det bra i Spanien?

coolcat:
    Ja, det var jättekul att ses! Skönt att få tok-prata bröllop med några andra som förstår :D Hoppas att du får en riktigt härlig semester, så ses vi igen frmåt hösten.

pinkhippo:
    Inte vara ledsen! Jag förstår att du vill hitta en riktigt bra plats för både vigsel och fest, jag har känt precis samma sak. Hoppas du får några fler bra tips här. Åka och titta på en massa ställen, så tror jag att du känner direkt när du har hittat rätt!

Svar på tråden BT-träff-Stockholm- 2006 brudar