• Maya K

BT-träff-Stockholm- 2006 brudar

Hej alla ni brudar som ska gifta er 2006 i Stockholm. Då jag surfat omkring här på BT med min bräda och har träffat en heldel Sthlm brudar som ska gifta sig 2006, så tycker jag att det börjar bli dags att starta en BT.träff- Sthlm-2006 tråd. Det är ju alltid kul att ta en fika osv med brudar som man kan diskutera bröllop med :)

Häng gärna på!!!

• Svar på tråden BT-träff-Stockholm- 2006 brudar
  • micropop

pinkhippo
    Inte vara ledsen - det blir fler! :)

Sweety
    Jag har inte fått något mejl av dig. Du kanske inte har hunnit läsa detta än, men ifall du har mejlat så har det inte kommit fram. Vi vill ju inte missa dig! :)

• Sweety

Hej,

Nu har jag mailat mitt nr till dig micropop. Jag är kort (160 cm) och har brunt ganska kort hår. Vi ses.

• Sweety

Ops, jag menade att jag har ganska långt hår. Så fel det kan bli.

• micropop

Sweety
    Mejlet har kommit fram och jag har svarat! :)

• Maya K

Fika på "Café söder espresso" (ligger i Söderhallarna, Medborgarplatsen, de har en uteservering också )
    på fredagen den 15/7 kl. 17.00. NY TID!!!

1)Maya_K (kommer senare, hoppas vi!)
    2)Madelyn
    3)micropop
    4)coolcat

Någon mer som vill fika med oss???

• Maya K

Fika på "Café söder espresso" (ligger i Söderhallarna, Medborgarplatsen, de har en uteservering också )
    på fredagen den 15/7 kl. 17.00. NY TID!!!

1)Maya_K (kommer senare, hoppas vi!)
    2)Madelyn
    3)micropop
    4)coolcat
    5)Sweety

Någon mer som vill fika med oss???

• Maya K

Hej brudar:
    Nu är jag t-bax från landet igen.. Vi har bara solat och badat och grillat... såååå skönt.. jag hoppas verkligenatt jag hinner komma innan ni dragit från fiket.. jag ska ta och ringa till micropops mobil på fredag och se om ni är kvar på fiket..

• micropop

Maya K:
    Landet - låter härligt! Själv håller jag på att bli tokig och få värmeslag ;)
    Du hinner säkert komma på fredag, det är bara att ringa som sagt. Kul att vi verkar bli några stycken!

• Maya K

micropop:
    ja jag måste hinna.. det är nämligen så att de har ju reducerat på tiderna på grönalinjen till en gång i halvtimmen och missar jag tåget när jag är i farsta måste jag vänta en halvtimma...

• Maya K

OJ.. vad död denna tråd varit i två dagar.. dags att avbryta döden då
    Jo.. jag vill bara säga att jag räknar med att kunna befinna mig på cafét ca. kl. 18.40. eftersom ni kommer att träffas kl. 17 så tror inte jag att ni sitter kvar då när jag passerar medborgarplatsen men ska ta och slå en pling till micropop och höra efter.. vad synd om jag inte hinner ta en fika med er... snyft snyft.. nåja.. isåfall får jag hänga på en annan gång men jag ringer..

Förövrigt så kan jag säga att jag inte hunnit planera ngt mer. Har nu fått beslutsångest över färg temat... antingen vitt,champagne och guld eller bara vitt och silver... vad tycker ni?? jag tänkte att det är mycket snyggare med en silver tiara och då är det ju roligt om sådant passar till resten av färgerna... HJÄLP MIG!!

Svar på tråden BT-träff-Stockholm- 2006 brudar