• Maya K

BT-träff-Stockholm- 2006 brudar

Hej alla ni brudar som ska gifta er 2006 i Stockholm. Då jag surfat omkring här på BT med min bräda och har träffat en heldel Sthlm brudar som ska gifta sig 2006, så tycker jag att det börjar bli dags att starta en BT.träff- Sthlm-2006 tråd. Det är ju alltid kul att ta en fika osv med brudar som man kan diskutera bröllop med :)

Häng gärna på!!!

• Svar på tråden BT-träff-Stockholm- 2006 brudar
  • Maya K

tack madelyn.. jag ska kolla det

• Maya K

måste bara komma på hur jag ska göra för att göra en egen sida.. är inloggad nu men hmm... *rynkar pannan*

• coolcat

Hmm. Har blivit jättesugen på Blynäsgården och bröllop nära vattnet, men:

1) de svarar inte i telefon och ringer inte upp trots att jag lämnat meddelande (och det är ju ändå flera timmar sen... ok, de kanske inte är hemma )

2) jag är orolig för att det inte finns något lämpligt datum kvar.

MEN jag borde inte oroa mig alls, för vi har faktiskt en annan lokal bokad så jag ska sluta ha ont i magen och bara slappna av!!

Har ni sett Rådmansö bygdegård annars? Den ser mysig ut, men ligger förstås 10 mil norr om Stockholm. Och kostar typ 2500 kr fredag-söndag... Aldrig är man nöjd

Tack för bilderna Maya, har inte hunnit kolla alla (är på jobb).

• Maya K

collcat:
    Ja.. om de inte svarar så är de ej hemma.. försök tidigt på morgonen eller ngt.. Blynäs är ju jätte fint..
    När har ni tänkt gifta er?

• madelyn

MayaK,

hur har det gått med hemsidan?

Svar på tråden BT-träff-Stockholm- 2006 brudar