• Maya K

BT-träff-Stockholm- 2006 brudar

Hej alla ni brudar som ska gifta er 2006 i Stockholm. Då jag surfat omkring här på BT med min bräda och har träffat en heldel Sthlm brudar som ska gifta sig 2006, så tycker jag att det börjar bli dags att starta en BT.träff- Sthlm-2006 tråd. Det är ju alltid kul att ta en fika osv med brudar som man kan diskutera bröllop med :)

Häng gärna på!!!

• Svar på tråden BT-träff-Stockholm- 2006 brudar
  • micropop

Det verkar inte bli någon mer än jag imorgon... Buuu. :( Men då skjuter vi på det helt enkelt. Det måste ju finnas NÅGON dag som vi lyckas få ihop det! Någon som har förslag på ny dag redan nu?

• Maya K

Jag har förslag... vad sägs om den 11, 12 eller 15 juli.. det är antingen en måndag,tisdag eller fredag vecka 28??

• micropop

Måndag eller tisdag funkar för mig! :) (Jag måste ju verka helt desperat efter fika :D ) Passar det för någon mer här?

• madelyn

15 juli funkar för mig- jag har fortfarande semester då

• BirkaCarro

Funkar nog för mig med.. ska bara kurera mig ordentligt från den här dumma halsinfektionen som jag har så är jag på jag också !

• madelyn

micropop,

förlåt, jag har fortfarande inte hunnit maila dig detaljerna kring fästmannens sida ännu.. hade ingen tid alls igårkväll
    Ska försöka hinna med det senare ikväll.

• Maya K

God morgon..
    Alla de dagarna passar mig så det är bara att ni kommer överens. den 15 slutar jag dock jobba 18 och kan vara på plats vid 18.40-19

• madelyn

Godmorgon!

Som sagt, jag har semester den 15:e och är rätt flexibel då

• Maya K

ok.. ni andra???

Fika på "Café söder espresso" (ligger i Söderhallarna, Medborgarplatsen, de har en uteservering också )
    på torsdag den 30/6 kl. 19.00.

1)Mariana
    2)Madelyn

• Maya K

Madelyn:
    Nu har vi hittat ett till alternativ till festlokal. Denna gång ligger den i Vasastan. Det är nog enklast så då man kan ta buss, taxi, tunnelbana eller pendel hem. Och jag tror att de gäster som kommer från småstäderna kan tycka att det är häftigt och annorlunda med ett storstadsbröllop :)

Svar på tråden BT-träff-Stockholm- 2006 brudar