• Maya K

BT-träff-Stockholm- 2006 brudar

Hej alla ni brudar som ska gifta er 2006 i Stockholm. Då jag surfat omkring här på BT med min bräda och har träffat en heldel Sthlm brudar som ska gifta sig 2006, så tycker jag att det börjar bli dags att starta en BT.träff- Sthlm-2006 tråd. Det är ju alltid kul att ta en fika osv med brudar som man kan diskutera bröllop med :)

Häng gärna på!!!

• Svar på tråden BT-träff-Stockholm- 2006 brudar
  • micropop

madelyn:
    Vilken snygg ring! Det är väl jättebra att byta ut förlovningsringarna om ni nu inte var så nöjda. Man ska ju faktiskt trivas med dem hela livet (får man hoppas)!

Maya K:
    Tack för länken! Kul att ni fick en tid som passade i Solna kyrka. Är det sista vigseln på dagen? Det kan ju vara skönt om ingen kommer efteråt. Jag är också nyfiken på dina inbjudningar!

• madelyn

micropop,

Precis vad vi tänkte oxå- jag har dreglat över dessa ringar sen hur länge som helst. Tror inte att jag kommer bli missnöjd.
    Ska bli sååå spännande att se våra ringar- vi kan få hämta dem i augusti.

• Maya K

Mina inbjudningar ska se ut följande:

Pappret ska vara Mörkbeige. Handgjort papper så det är sådär "knubbigt".
    Jag ska vika dem på längden.. båda sidorna mot mitten.. ni vet så att man öppnar dem som ett fönster... sen ska jag knyta ett siden band på mitten av "fönsterna" och knyta en rosett.. Så när gästerna ska läsa kortet så måste de knyta upp sidenbandet och vika ut pappret...

Jag vet ännu inte färgtemat men antingen så ska siden bandet vara i vitt eller vinrött.. Har rådfrågat min syster då hon ska köpa sin tärnklänning..

• Maya K

madelyn.. väldigt snygga ringar :)

• madelyn

MayaK,

Låter som en jättefin inbjudan! Jag har tänkt mig nåt liknande- jag vill iaf ha sidenband

• Maya K

jag försökte hittat en sida på nätet där man kan göra en gratis hemsida.. alltså en liten men det funkar inte.. har försökt hitta både på yahoo och msn.. har ni bättre förslag.. tänkte lägga in en bild på kortet så ni såd hur den ska se ut

• Maya K

hmm. ja jag får se efter.... spray är ingen bra sida... tycker jag!!

• madelyn

Nej det e lite mkt reklam på Spray tycker jag. Men jag e lite dålig på det här med gratissidor...
    Fast det finns på amerikanska bröllopssidor tror jag- att ha egna hemsidor gratis menar jag...

kolla:
    www.weddingchannel.com

Svar på tråden BT-träff-Stockholm- 2006 brudar