• Maya K

BT-träff-Stockholm- 2006 brudar

Hej alla ni brudar som ska gifta er 2006 i Stockholm. Då jag surfat omkring här på BT med min bräda och har träffat en heldel Sthlm brudar som ska gifta sig 2006, så tycker jag att det börjar bli dags att starta en BT.träff- Sthlm-2006 tråd. Det är ju alltid kul att ta en fika osv med brudar som man kan diskutera bröllop med :)

Häng gärna på!!!

• Svar på tråden BT-träff-Stockholm- 2006 brudar
  • Maya K

coolcat:
    Ja men det är ju en bra idé.. då kanske jag ändå hinner.

• stattiner

Skönt att höra...
    Ni verkar vara en tajt grupp här som har träffats förr, stämmer det?

Jag hänger gärna på och fikar någon gång, nu på fredag kan jag dock inte då jag åker på semester och är borta i tre veckor.
    Kollar in här för fikaträff när jag är tillbaka om det är ok?!

Ha en härlig sommar!

• coolcat

Haha, nej det har faktiskt inte blivit någon 2006-träff ännu, vi känner varandra bara genom att hänga här på internet...

• micropop

coolcat
    Ska vi säga fika kl 17 på fredag då? Hoppas det passar madelyn också! Sen vore det ju jättekul om Maya K kan komma efter jobbet. Kan inte du mejla ditt nr till mig, så vi hittar varandra ;) micropop_5@hotmail.com

Alltså:
    Fika på "Café söder espresso" (ligger i Söderhallarna, Medborgarplatsen, de har en uteservering också )
    på fredagen den 15/7 kl. 17.00. NY TID!!!

1)Mariana (kommer senare, hoppas vi!)
    2)Madelyn
    3)micropop
    4)coolcat

Någon mer som vill fika med oss??? :)

• Joppedi

Hej alla!
    En fråga till er alla som har läget under kontroll:
    När min blivande ska hyra frockcoat eller vad det nu blir, betalar vi bestmannen kläder eller brukar de stå för sina egna kläder? Brukar brudgummen och bestmannen alltid ha samma kläder??? Är inte så hemma på sånna detaljer ännu!

Undrande

• Sweety

Hej,

Jag kanske kan komma (om jag får). Hoppas jag hinner till 17.00, tror det iallafall. Hur ska ni känna igen varandra?

• micropop

Sweety
    Vi blir jätteglada om du kommer, så klart! :) Jag vet inte riktigt hur vi ska känna igen varandra. Jag känner ju inte ens igen folk jag träffat tidigare... ;) Men mejla ditt mobilnummer till mig, så kan man alltid ringa om man inte hittar andra förvirrade tjejer som letar efter någon. Jag finns på micropop_5@hotmail.com

• coolcat

micropop (och Sweety)

Jag kommer vid 17 på fredag. Jag är... ööh, lång, blond, axellångt (knappt) hår, troligen osminkad eftersom mina ögon är knäppa och har börjat reagera på maskara eller nåt... Och så har jag nejlika i knapphålet Nej skämt åsido... Vi hittar säkert varandra.

• micropop

coolcat
    Nejlika - bra idé! ;) Eller kanske komma med någon käck heliumballong i handen? :D

• pinkhippo

Hej allihop nu är jag tillbaka,,har varit borta ett tag. Kul att det blev en nytt datum för en träff, tyvärr kan jag inte komma för jag jobbar till 22.30 på fred,,,vad trist jag som hade sett fram emot att få träffa alla man har snackat med här

Svar på tråden BT-träff-Stockholm- 2006 brudar