• Maya K

BT-träff-Stockholm- 2006 brudar

Hej alla ni brudar som ska gifta er 2006 i Stockholm. Då jag surfat omkring här på BT med min bräda och har träffat en heldel Sthlm brudar som ska gifta sig 2006, så tycker jag att det börjar bli dags att starta en BT.träff- Sthlm-2006 tråd. Det är ju alltid kul att ta en fika osv med brudar som man kan diskutera bröllop med :)

Häng gärna på!!!

• Svar på tråden BT-träff-Stockholm- 2006 brudar
  • madelyn

micropop,

Ja jag hade det underbart i Spanien- har inte gjort nånting! Har bara läst, badat, solat, sovit, ätit och druckit

• coolcat

Sweety:

Jag har mailat nu. Hör av dig om de inte kommer fram!

• Sweety

coolcat: tack för bilderna, det verkar fint där.

• madelyn

Åh, vad glad jag är nu! Kyrkan är bokad

• Sweety

madelyn: Grattis till kyrkan, måste kännas skönt när den är bokad!

• madelyn

Tack Sweety!
    Känns jätteskönt att kyrkan är bekräftad och bokad nu!

• Maya K

Hej brudar..
    Har jobbat som ett as hela dagen och är super trött nu..

Madelyn:
    Grattis till kyrkan :) nu har både du och jag kyrka :)

Vi hörs mer imorgon.. jag måste lägga mig då jag måste upp tidigt imorgon..

Kramiz

• coolcat

Åhhh jag är så kluven nu. Jag vill inte ha festen på Ängby Slott längre, jag vill få plats med fler gäster samt helst också betala mindre... Och så börjar min sambo prata om hur mysigt det är när man kan sova över i närheten och äta frukost lite avslappnat med gästerna nästa dag. Jaaa, det vill ju jag också.

Blynäsgården... Tja, men sluta festen klockan ett känn sådär... Har småspanat lite på Rådmansö Bygdegård, provade att slänga ut en tråd här om den men det blev ingen respons.

Sweety - du som kollat runt lite, har du något bra tips??

När jag inte vill vara långt bort vid vattnet med övernattning, så funderar jag på var man kan vara i närheten av Allhelgonakyrkan som fortfarande är min favvis-kyrka. Har sneglat lite på Albertina Catering, kanske får räkna lite på det. Och så får vi äta brunch ihop nån annan stans...

My God, jag som trodde att vi hade bestämt oss, nu känns det långt därifrån!!!

• Maya K

coolcat:
    Men nej vad tråkigt... Jag kan förstå att du vill ha fler gäster och ska man vara på ängby så kan ma ju inte vara så många... Vi kan vara upp till 130 gäster tror jag det var sen så kan vi ha efterinsläpp till dansen och då ryms det 190 personer i lokalen.. det är bra.. visserligen så är det inte mysigt utanför eftersom det ligger i vasastan men so what... festen och middagen är ju huvudsaken...

• Maya K

coolcat:
    kolla skälbygården då??? Ligger i Järfälla.. kyrkan där är jätte fin med...

Svar på tråden BT-träff-Stockholm- 2006 brudar