• Maya K

BT-träff-Stockholm- 2006 brudar

Hej alla ni brudar som ska gifta er 2006 i Stockholm. Då jag surfat omkring här på BT med min bräda och har träffat en heldel Sthlm brudar som ska gifta sig 2006, så tycker jag att det börjar bli dags att starta en BT.träff- Sthlm-2006 tråd. Det är ju alltid kul att ta en fika osv med brudar som man kan diskutera bröllop med :)

Häng gärna på!!!

• Svar på tråden BT-träff-Stockholm- 2006 brudar
  • Maya K

ska åka och titta på den nästa vecka.. nackdelen är att det är en 38:a ... jag är en 36:a.. det är inte säkert att den går att sy in.. v får ju se.. den kostar bara 1900kr

• Maya K

Tid: Torsdagen den 4:e augusti kl. 18
    Plats:finns ett fik på odenplan som är bra (kommer ej på namnet). ska vi träffas vid tunnelbanan vid odenplan??

Anmälan:
    1)Maya_K
    2) Gable (påminn henne gärna, hon glömmer ibland)
    3) micropop
    4)Julibrud2006
    5) madelyn
    6) Sweety

• madelyn

MayaK,

Åh vad spännande! Vad e det för klänning, har du nån bild? *nyfiken*

• julibrud2006

Hej!

Maya K: Lycka till med klänningen! Det låter bra att ses vid Odenplan's t-bana för min del.

• Rydén

Det är inte ofta jag är här inne nuförtiden. Tror nog att jag skrivit ett inlägg här tidigare men är inte säker.

Iaf så är jag en 24-årig tjej från söder som gifter mig nästa år. Egentligen var det tänkt att vi skulle gifta oss den 27 maj men nu har vi ändrat oss. Vi har bestämt oss för utomhusvigsel istället så då skjuter vi upp bröllopet till juli istället.
    Imorgon ska vi boka om lokalen. Förhoppningsvis så är det datum vi vill ha inte upptaget.

Ser att ni har träffar lite då och då. Jag hänger nog gärna med någon gång, om det är ok.

• Sweety

Hej alla,

Ser fram emot fikat! Nyfiken på Maya K:s klänning. Men vad hände med Sincerity-klänningen?

Jag var själv lite på klänningsjakt i helgen, besökte Ingvors i Norrtälje. De var jättetrevliga, ska åka tillbaka när de får in de nya klänningarna i vinter. Har nämligen bestämt mig för att vänta med klänningen, har inte hittat den rätta klänningen än.

Rydén: Lycka till med att boka om lokalen, klart du får följa med på fika.
    Coolcat: Har ni gjort några framsteg med lokal än? Vad tycker din blivande?

• madelyn

MayaK,

Har du varit och tittat på klänningen än?

• Maya K

hej brudar:

nej jag ha rinte varit och tittat på klänningen ännu.. detta eftersom jag antingen fått matförgiftning eller maginfluensa... jätte jobbigt är det och måste springa på toa hela tiden... mätte febern och ligger nu på 38,7... jobbigt jobbigt..

Vad som hände med sincerityklänningen,,,, hmmm.. ja. jag vill ha den fortfarande men denna nya klänning som jag sett är så himla billig.. måste bara sy in den om jag köper den.. ska sikta på att åka och titta på den på torsdag... hoppas att det inte behövs sys in så mkt.. ska jaga efter bilder på den så ni får se..

• Maya K

Tid: Torsdagen den 4:e augusti kl. 18
    Plats:finns ett fik på odenplan som är bra (kommer ej på namnet). ska vi träffas vid tunnelbanan vid odenplan??

Anmälan:
    1)Maya_K
    2) Gable (påminn henne gärna, hon glömmer ibland)
    3) micropop
    4)Julibrud2006
    5) madelyn
    6) Sweety

• micropop

Maya K:
    Krya på dig! Magsjuka är inge kul :( Du får passa på att ligga i sängen och smida bröllopsplaner. Det är alltid något! :)

Svar på tråden BT-träff-Stockholm- 2006 brudar