• Maya K

BT-träff-Stockholm- 2006 brudar

Hej alla ni brudar som ska gifta er 2006 i Stockholm. Då jag surfat omkring här på BT med min bräda och har träffat en heldel Sthlm brudar som ska gifta sig 2006, så tycker jag att det börjar bli dags att starta en BT.träff- Sthlm-2006 tråd. Det är ju alltid kul att ta en fika osv med brudar som man kan diskutera bröllop med :)

Häng gärna på!!!

• Svar på tråden BT-träff-Stockholm- 2006 brudar
  • Gable

NÄSTA BT-TRÄFF:

Tid: Torsdagen den 4:e augusti kl. 18
    Plats:

Anmälan:
    1)Maya_K
    2) Gable (påminn henne gärna, hon glömmer ibland)

• pinkhippo

men hjälp!! jag är ju bortrest tom 11 augusti. Jag som absolut inte ville missa nästa träff,,,snyft

• Maya K

pinkhippo:
    det är lugnt.. vi kommer at ha flera träffar än bara dessa två.. var du på den första som var i fredags?

Snart måste jag åka till jobbet igen.. på ett sätt känns det skönt att slippa jobba helger men det är bra då man inte har ngt annat för sig. Har ju varit ensam hemma sen i onsdags ju. Har hunnit planera lite bröllop under dessa dagar då m2b varit bortrest... :) det kommer att bli så bra så... jag kan inte bestämma mig vad mina tärnor ska ha för färg på klänningen!! jätte svårt är det. de får själva välja hur klänningen ska se ut osv men just färgen...
    Snälla hjälp mig.. ge lite förslag. Färgtemat är (som det ser ut nu) vitt, beige/champagne och guld... Vad ska de ha för färg på klänningen?? Jag har gett ett förslag till dem och det är att klänningen gärna får vara åt guldfärg hållet.. men vet ju ej.. Vad tycler ni?

Nej nu måste jag till jobbet.. hear ya all. Hugs

• julibrud2006

Hej alla 2006-brudar! Vilken härlig tråd, har ni plats för en till? Skulle gärna vilja hänga med på en fika, hur många brukar ni vara? Maya K: låter fint med ditt färgtema, tycker champagne verkar vara en fin färg på brudkklänningen, men jag håller med, det är jättesvårt att välja, har själv bara börjat bläddra i tidningar än så länge... Kommer gärna på er nästa träff som sagt! Glad sommar till er alla! Julibrud 2006

• micropop

Julibrud2006:
    Välkommen till oss! Vi har plats för nästan hur många som helst! Vi hade vår första fika i fredags, då var vi bara tre stycken. Men the more the merrier :)
    Var och när gifter ni er?

Maya K:
    Bra intitativ! Måste fundera på café...

NÄSTA BT-TRÄFF:

Plats:

Anmälan:
    1)Maya_K
    3) micropop

• Maya K

NÄSTA BT-TRÄFF:

Plats:

Anmälan:
    1)Maya_K
    3) micropop
    3)Julibrud2006

• Maya K

Julibrud2006:
    Jag tänkte ha en vit klänning och låta tärnorna ha champagne eller ngt.. det blir ju bra tror jag... välkommen hit föresten.. Kommer du på ngt bra fik till nästa träff så ta och medela det!! helst inne i stan så man kan hoppa av i t-centralen..

Micropop:
    ja.. jag vill ju träffa er då jag inte kunde göra det i fredags.. :)

• pinkhippo

Maya K: nej jag missade förra också jobbade..å på fred åker jag till frankrike i tre veckor. Jag får hänga på när det blir tredje träffen.

Såg att du har dumpat blynäsgården...jag har letat för fullt efter en ersättare jag med tycker vaxholm är lite långt bort men det är svårt.

hmm jag hinner inte skriva så mycket som jag skulle vilja här, har fullt upp på dagarna..jobba, plugga å nu fixa praktik till hösten går inte så bra med det,,bröllopsplanerna har helt hamnat i skymundan börjar bli lite smått stressat JAG VILL SÅ GÄRNA HITTA EN PLATS för bröllopet så att jag kan börja med planerna på riktigt. Och då jag gärna vill gifta mig borgerligt vill jag kunna vigas ute vilket gör att miljön känns destu viktigare...gärna vatten, trädgård eller liknande...jag känner att jag har fastnat i detta å har svårt att komma vidare..ursäkta jag låter kanske lite grinig ska genast sluta

Har ni andra hittat er lokal än eller är det fler som letar fortafarande? känns som att jag bara har hittat ett andra hands val letar fortfarande efter första..

• madelyn

Hej tjejer!

Jag missade er BT-träff i fredags
    Var försenad från Spanien och var helt slut i skallen när jag kom hem- så jag tokglömde bort fikan!
    Hoppas ni hade trevligt iaf.
    Jag vet ännu inte om jag kan komma 4 augusti men ska verkligen försöka!
    Hur har det gått med allas bröllopsplaner?

• julibrud2006

Hej Alla! Trevlit att få hänga med på nästa fika, gick förbi ett café i Gamla Stan för inte så länge sedan som såg mysigt ut, hette Café Kladdkakan, kanske kan vara nåt?! Jag och min prins gifter oss den 22:a juli vid Tyresö slott. Ligger jättefint vid vattnet (havet), har en underbar engelsk park med vackra träd och blommor! MICROPOP: Ett tips till dig att åka till Tyresö slott (eller surfa in på: www.nordiskamuseet.se/category.asp&catName=&tmpID=1053 ) och kika om du ej varit där, kan oxå berätta att Slottskrogen där oftast får sina bokningar i samband med när Tyresö kyrka (väldigt poppis) släpper sina tider - ett år i förväg, så om du vill gifta dig i augusti, finns det stor chans att hitta nåt ledigt på Slottskrogen om du bokar nu i juli. Vi ska oxå gifta oss borgeligt och bokade vårt datum i maj.

Ska bli kul att träffa er alla den 4:e!

Julibrud 2006

Svar på tråden BT-träff-Stockholm- 2006 brudar