• Maya K

BT-träff-Stockholm- 2006 brudar

Hej alla ni brudar som ska gifta er 2006 i Stockholm. Då jag surfat omkring här på BT med min bräda och har träffat en heldel Sthlm brudar som ska gifta sig 2006, så tycker jag att det börjar bli dags att starta en BT.träff- Sthlm-2006 tråd. Det är ju alltid kul att ta en fika osv med brudar som man kan diskutera bröllop med :)

Häng gärna på!!!

• Svar på tråden BT-träff-Stockholm- 2006 brudar
  • Sweety

Jag kommer idag på fikat trots att jag inte skrivit i tråden på ett tag. See you!

• Maya K

Hej brudar...
    snyft snyft snyft.. Jag ville ju komma igår men vad hände med mig??? Jo.. jag blev tvungen att stanna kvar på jobbet till kl 19 då det var kaos där... det medförde att jag passerade medborgarplatsen först vid kl. 19.45... jätte irriterad är jag nu.. Jag ville ju så gärna komma och träffa er... grrrr....

Vi får ta en ny fika snart igen nu när alla kommit tillbaka från semester osv.. då börjar jag ju jobba på ett bättre jobb med bätt etider och är helt säkert på att jag kan komma om man säger en tid..

Hoppas att ni iaf hade kul och att ni kom fram till mkt vettiga saker ang. bröllop :)

Nu måste jag till jobbet igen..

Kram

• Sweety

Det var synd att du inte kom förbi igår Maya K, det var trevligt. Men som du skrev, vi BT-brudar 2006 får ta en fika en annan gång.

Nu ska jag handla mat...

• micropop

Maya K
    Det var verkligen tråkigt att du inte hann dit, vi hade massor att prata om! Men som sagt, det blir fler tillfällen. Föreslå gärna en dag redan nu när du kan, så sluter vi andra upp efter bästa förmåga :)

Sweety och coolcat
    Jättekul att träffas! Det gör vi fler gånger, tycker jag!

Idag tog jag en promenad och passerade Borgen, dit vill vill flytta vår fest. Då kom ett helt festklätt sällskap som skulle på bröllop just där. Jag tog det som ett tecken :D Missade tyvärr brudparet...

• Maya K

Till alla...
    Kom på ett nytt bra fik.. gärna inne i stan alltså så man kan åka till t-centralen så föreslår jag en ny dag_!!!!!
    Det beror ju helt även på hur ofta ni vill träffas.. men ge ett nytt ställe så sätter jag ett datum!!

• Gable

Hmmmmmm... Jag missade helt att det var fikadags igår! Hänger jättegärna med nästa gång.

• Maya K

Gable... när kan du och vart i såfall??

• Gable

Har semester t o m 8 aug, så innan dess kan jag. Utom nästa helg, då är vi inte i Sthlm.

Oj, jag är skitdålig på kaféer...

• Maya K

NÄSTA BT-TRÄFF:

Tid: Torsdagen den 4:e augusti kl. 18
    Plats:

Anmälan:
    1)Maya_K

• Maya K

Brudar.. kom på en bra café inne i stan.. det finns ju en massa på östermalm tex... kopiera texten och fyll i!!

Svar på tråden BT-träff-Stockholm- 2006 brudar