• Maya K

BT-träff-Stockholm- 2006 brudar

Hej alla ni brudar som ska gifta er 2006 i Stockholm. Då jag surfat omkring här på BT med min bräda och har träffat en heldel Sthlm brudar som ska gifta sig 2006, så tycker jag att det börjar bli dags att starta en BT.träff- Sthlm-2006 tråd. Det är ju alltid kul att ta en fika osv med brudar som man kan diskutera bröllop med :)

Häng gärna på!!!

• Svar på tråden BT-träff-Stockholm- 2006 brudar
  • coolcat

Maya K.
    Jag kommer tyvärr nog ha hunnit gå när du kommer - eftersom jag ska iväg på kvällen... MEN vi måste ju ses nån mer gång innan det blir dags!

Vitt, silver, och ljusgrönt tycker jag skulle vara snyggt. Bara vitt och silver känns lite kalt.

• micropop

Maya K
    Bra, ett återupplivningsförsök! Det blir lite mindre BT än vanligt när solen skiner. Synd om du inte hinner komma, men det är ju inte säkert att vi har gått ännu. Jag är bra på att fika läääänge ;) Ring som sagt!
    Ditt färgtema-dilemma är jag nog inte rätt person att reda ut. Jag har inte ens funderat i de banorna ännu. För mig är det inte så viktigt, faktiskt. Säger jag nu - vänta ett par månader så upptar det säkert all min tankeverksamhet! :D

Ni andra då, ni är väl fortfarande med på fika? Jag är inte säker på vilket café det är, men jag hittar säkert. Eller ska vi ses utanför? Det är väl en liten trappa upp vid ingången till Söderhallarna. Kanske enklast att ses där kl 17. Är det ok?

• Maya K

coolcat:
    ja det kanske är ngt.. jag kommer ju ändå ha gränt i blommorna.. hmmm.. nu fick jag nya idér.. åhh. detta dilemma. Synd att vi kanske inte träffas men vi ska ju träffas fler gånger innan det är dags.. :)

micropop:
    ja det känndes som att denna tråd behövdes livas upp ;) Jag ringer dig sedan så får vi se.. det är ju redan imorgon...

Nu måste jag kila till jobbet men vi hörs och ses imorgon hoppas jag :)

Kramizar på er..

• coolcat

micropop.

Utanför entrén blir väl bra. Jag vet inte heller vad det är för fik...

Kommer Madelyn?

• micropop

coolcat
    Perfekt, då ses vi utanför entrén! Jag hoppas madelyn kommer, jag har för mig att hon var på semester i Spanien, men skulle vara hemma till fredagen. Ska bli jättekul att ses och prata bröllop, jag känner att jag måste låta min blivande få en liten paus ;)

• micropop

Ååååh, beslutsångest... Håller hela tiden utkik efter olika festlokaler, trots att vi prelbokat en. Nu har jag "återupptäckt" ett gammalt alternativ. Men det är så himla svårt att jämföra priserna! En del tar lokalhyra, andra inte, öppettiderna varierar, och de flesta skriver inte vad dryck kostar. Och så blir man ju blind för priser efter ett tag, och tycker att 700 kr per kuvert är iiiingentiiiing trots att man tyckte det var hutlöst dyrt när man började kolla. Ni som har bokat, vad hamnar ni på för kuvertpriser på ett ungefär?

Ska se om jag har fått någon klarhet i detta innan fikat imorgon, det är mitt mål. Tror inte jag lyckas ;)

• Maya K

micropop:
    våra kuvert priser hamnar på ungefär 299kr. Det är buffé pris och då ingår en välkomst drink, två glas vin alt. två öl och kaffe,, det var JÄTTE billigt tycker jag ;) Sen så kan man även få två rätters för samma pris...
    Ringer när jag sitter på tunnelbanan så jag vet om jag ska ta chansen att hoppa av vid medborgarplatsen eller om jag ska åka hem.. har ju lite svårt med tiderna då gröna linjen är reducerad..

• Maya K

Fika på "Café söder espresso" (ligger i Söderhallarna, Medborgarplatsen, de har en uteservering också )
    på fredagen den 15/7 kl. 17.00. NY TID!!!

1)Maya_K (kommer senare, hoppas vi!)
    2)Madelyn
    3)micropop
    4)coolcat
    5)Sweety

Någon mer som vill fika med oss???
    Sista chansen för er brudar som inte anmält er!!!!

• Maya K

God morgon..
    åter en ny dag och en dag utan m2b. Han har ju åkt till Norge och det är såååå ensamt hemma.. nåja.. vad ska man göra mer än att vänta.
    Har ett nytt kläddilemma idag.. vet inte vad jag ska ha på mig.. har jätte mkt beslutsångest.. måste ju ha ngt som jag kan känna mig sngg i även när vi fikar (om jag hinner med). Åhhhh.. det är jobbigt att jobba i affär..

• micropop

Maya K
    Du är rolig du! :D Du behöver väl inte oroa dig för kläder till vår fika??? Eller är det jag som borde vara orolig som inte har tänkt på min klädsel inför kvällen?? ;) Hoppas verkligen du hinner komma, det skulle vara himla kul att träffa dig. Vi kan vara M2B-substitut för en stund!

Vi andra ses väl vid fem, som sagt, utanför entrén till Söderhallarna. Hoppas det utlovade regnet inte kommer så vi kan sitta ute! Vi ses! :)

Svar på tråden BT-träff-Stockholm- 2006 brudar