• Maya K

BT-träff-Stockholm- 2006 brudar

Hej alla ni brudar som ska gifta er 2006 i Stockholm. Då jag surfat omkring här på BT med min bräda och har träffat en heldel Sthlm brudar som ska gifta sig 2006, så tycker jag att det börjar bli dags att starta en BT.träff- Sthlm-2006 tråd. Det är ju alltid kul att ta en fika osv med brudar som man kan diskutera bröllop med :)

Häng gärna på!!!

• Svar på tråden BT-träff-Stockholm- 2006 brudar
  • Maya K

madelyn:
    Kom ju på attjag inte behöver ngn avancerad hemsida så jag tar till vara på verktygen här på bt :)

• coolcat

Maya K:
    Vi vill gifta oss i maj eller början av juni. Och då är det nog ingen annan som har planerat bröllop

Jag har lämnat meddelande nu och hoppas de ringer tillbaks, annars provar jag imorgon. Tycker det känns lite jobbigt att ringa hem till någon bara...

• madelyn

MayaK,

Ja säg till när du lagt ut bilder så vi kan få se

• Maya K

coolcat:
    jag råder dig att ringa till dem då jag inte tror att de ringer tillbaka.. hoppas bara att de inte har åkt på semester..

madelyn:
    ja jag får kolla det igen.. hmm...

• coolcat

Maya K:

Inte ringer tillbaka ??? Vad är det för fasoner?

• Maya K

hello brudar...

Nu vill jag ha hjälp av er... vet ni ngt slott eller hotell i lidingö där man kan boka en bröllopssvit till bröllopsnatten?? HJÄLP MIG

• Maya K

nej nu sk jag ta och lägga mig så att jag orkar upp imorogn :)
    God Natt på er.

• madelyn

MayaK,

Kolla Hotell J Gåshaga på Lidingö- det är supermysigt!
    Ha det bra tjejer, nu sticker jag till Spanien i en vecka! Hörs när jag e tillbax igen

Svar på tråden BT-träff-Stockholm- 2006 brudar