• Maya K

BT-träff-Stockholm- 2006 brudar

Hej alla ni brudar som ska gifta er 2006 i Stockholm. Då jag surfat omkring här på BT med min bräda och har träffat en heldel Sthlm brudar som ska gifta sig 2006, så tycker jag att det börjar bli dags att starta en BT.träff- Sthlm-2006 tråd. Det är ju alltid kul att ta en fika osv med brudar som man kan diskutera bröllop med :)

Häng gärna på!!!

• Svar på tråden BT-träff-Stockholm- 2006 brudar
  • madelyn

MayaK,

Varför har du skrivit in mitt namn till ikväll?

• Maya K

Fika på "Café söder espresso" (ligger i Söderhallarna, Medborgarplatsen, de har en uteservering också )
    på fredagen den 15/7 kl. 19.00.

1)Mariana
    2)Madelyn

• madelyn

MayaK,

Nu e det bra
    Berätta mer om festlokalen!!!

• Maya K

madelyn:
    det är muhren. du vet vin och sprit muséet. i samma byggnad. De har bra pris på mat och god mat ha jag hört. dessutom ingår personal lokalhyra, 1 välkomst drink, två glas vin alt. öl och kaffe i priset. Sen kan man köpa mer flaskor vin eller drinkbiljetter. Man kan också ha eftersläpp om man vill osv... min m2b spelade där på ett bröllop för två månader sen och det var han som kom på det. de ska renovera hela stället nu i sommar så det kommer att vara fräscht osv.

• Maya K

måste bara komma på en bra och fin kyrka att gifta sig.. muhren ligger ju i vasastan hmmm...

• micropop

madelyn:

Ingen fara, mejla när du har tid! Har jobbat min första dag för sommaren idag, jag är helt fääääärdig... Så jag hinner ändå inte börja idag. :)

Hmm, vad hände med fikadagen?? Funkade inte måndag eller tisdag för er? Äsch, jag kan säkert komma på fredagen ändå. (För övrigt ett år till vårt bröllop!) Jag skriver också upp mig!

Fika på "Café söder espresso" (ligger i Söderhallarna, Medborgarplatsen, de har en uteservering också )
    på fredagen den 15/7 kl. 19.00.

1)Mariana
    2)Madelyn
    3) micropop

• Maya K

JAAA.. kom igen brudar... fika fika fika...

Jag har kommit på en bra kyrka som tom. blev godkänd av m2b... :) det blir säkert solna kyrka... den är ju super fin och sen så åker vi på festen som vi kommer att ha på muhren.

• micropop

Maya K:
    Vad bra att ni har hittat en kyrka! Det kan ju inte vara särskilt långt att åka mellan Solna kyrka och festlokalen. Ska gästerna ta sig dit på egen hand? Jag borde förresten höra av mig till vår festlokal igen. Ska ta mig i kragen och skicka ett mejl! ;) Jag gillar att planera och leta alternativ, men har väldigt svårt att bestämma mig...

• Maya K

micropop:

Ja det känns skönt att ha hittat en kyrka nu.. ska bara ta och ringa till dem. Gästerna får ta sig själva till kyrkan då alla känner till Sthlm och jag har syskon och vänner här som kan hjälpa dem som inte hittar. Sen hur vi ska göra med "resan" mellan kyrkan och festlokalen vet jag ännu inte men vi får ju se. Det tar bara en 10-15 minter från kyrkan till festen... :)

Svar på tråden BT-träff-Stockholm- 2006 brudar