• Maya K

BT-träff-Stockholm- 2006 brudar

Hej alla ni brudar som ska gifta er 2006 i Stockholm. Då jag surfat omkring här på BT med min bräda och har träffat en heldel Sthlm brudar som ska gifta sig 2006, så tycker jag att det börjar bli dags att starta en BT.träff- Sthlm-2006 tråd. Det är ju alltid kul att ta en fika osv med brudar som man kan diskutera bröllop med :)

Häng gärna på!!!

• Svar på tråden BT-träff-Stockholm- 2006 brudar
  • madelyn

MayaK,

Älskar att gå runt på Panduro!! Finns så mkt roliga saker!

BirkaCarro,

Välkommen hit!

• FruKarlsson

hej alla!

jag som inte känner mig så sugen på att lusläsa 29 sidor, får jag vara så fräck att fråga om ni redan haft en träff, eller om det finns tid kvar att haka på??

vore jättekul ju!

/Jessan

• Limegirl

Hej BirkaCarro! Jag har för mig att vi har träffats på någon fikaträff med Familjeliv nån gång innan vi fick barn. Heter Rannie på FL och har oxå en busunge på 9 mån.

Hur som helst jag är oxå sugen på en fikaträff!

• Maya K

välkommen BirkaCarro..

Till er alla.. Nej vi har inte haft en fikaträff ännu... en del är bortresta osv.. men det är ju bara att ta initiativet och bestämma ett datum och höra efter om ngn kan... Vad sägs om torsdag nästa vecka tex.???? Det blir den 30 juni då?? Är det ngn som är på? Vilken tid passar er isåfall?

• madelyn

Godmorgon!

MayaK,
    Jag vet ännu inte hur jag jobbar nästa vecka men annars tycker jag att det låter bra med fika.

• micropop

God morgon! Det låter jättebra med fika nästa torsdag, om det är eftermiddag/kväll som gäller. Hoppas att vi blir några stycken! Kul med lite nytt folk härinne också. Välkomna! :)

Nu är jag ääääntligen hemma i götet och har fått träffa min lilla brorson. :D Han är såååååååå söt så man bara dör och vill ha tusen små bebisar själv. Tror ni att det blev bättre när mamma frågade: - Jag hittade lite barnkläder som jag har sparat. Kan jag ge dem till din bror eller ska jag spara något åt dig?
    Ahhhhh!!!! Inte bra om det ligger barnkläder som väntar på att användas.... :D

• Maya K

Ja.. vad kul att några tycker att det ska bli bra... jag tänkte mig att vi skulle ses på kvällen då alla slutat jobbet.. dels för att det kan vara mysigare och dels för att jag åker på att vara hundvakt till syrrans stora hund.. hmmm.. men på kvällen ngn gång om det går bra.. 19 tiden?

• coolcat

Jag kommer gärna också nästa torsdag. Någon som har ett bra förslag på ställe? Fika eller öl/vin?

19 tiden funkar, jag kan nog redan från 18 ungefär.

• Limegirl

Tyvärr kan inte jag nästa torsdag, men hänger gärna på nästa gång det blir av.

Glad midsommar på er alla!

• BirkaCarro

Vad kul. Jag kanske hänger på. På FL brukar vi göra så att man skriver upp en lista på ett ställe att träffas på, datum och tidpunkt. Och så får alla skriva upp sig under så att alla ser hur många och vilka det är som kommer...

Hmm. Är det något ställe föreslaget? Annars kommer jag med ett litet förslag. Så får ni andra haka på eller dissa.

Fika på "Café söder espresso" (ligger i Söderhallarna, Medborgarplatsen, de har en uteservering också )
    på torsdag kl. 19.00.

1) BirkaCarro

Svar på tråden BT-träff-Stockholm- 2006 brudar