• Maya K

BT-träff-Stockholm- 2006 brudar

Hej alla ni brudar som ska gifta er 2006 i Stockholm. Då jag surfat omkring här på BT med min bräda och har träffat en heldel Sthlm brudar som ska gifta sig 2006, så tycker jag att det börjar bli dags att starta en BT.träff- Sthlm-2006 tråd. Det är ju alltid kul att ta en fika osv med brudar som man kan diskutera bröllop med :)

Häng gärna på!!!

• Svar på tråden BT-träff-Stockholm- 2006 brudar
  • Zinara

Jag är så glad att min Fästman och jag ska gifta oss utomhus 06 vi slipper dubbelbokade kyrkor

• Sunshine Girl

Zinara, vart ska ni gifta er någonstans? :)

• Maya K

Hej tjejer..
    Back again.. Har haft en underbar helg i Gotlnad. Vi hade tur med vädret och alla i gänget (9 pers) var på bra humör hela tiden utom jag då jag fick solsting på söndagen.. Brände ansiktet rejält osv... nu har jag brännskador på näsan och pannan :(

• madelyn

annaglitter,

Aha.. Visst kan man egentligen bara boka Erstakyrkan om man jobbar där? Den kyrkan ser så fin ut (har inte varit inne i den dock)! Härligt för er! Kul att du läser till präst oxå!

Zinara,
    Välkommen hit! Var ska ni gifta er?

Sunshine Girl,
    Godmorgon! Hur går det med bridezilla-planeringen?
    Själv hade jag värsta mardrömmen inatt- drömde att bröllopet blev en totalkatastrof, vi gifte oss i nån slags drive-in kyrka och allting blev totalfel.. Vi betalade prästen med kreditkort och åkte därifrån med en stor truck.. helt hemskt..

• Sunshine Girl

madelyn: hahahahahaha jisses vilken mardröm!! Om du redan nu har sådana drömmar undrar hur det blir längre fram då *fniss*
    Jo då planeringen går framåt :D :D
    Justerade precis bordsplaceringen och festprogrammen (där presentation av gästerna finns) :D :D

• madelyn

Sunshine Girl,

Ja jag vet.. ser inte fram emot fler mardrömmar
    Har du börjat skriva på presentationen av gästerna?

• Sunshine Girl

madelyn, vi hade en jättestor gemensam "65-årsfest" jag och min m2b förra året och hade då gjort en väldigt fin presentationoch lagt ner HUR många timmar som helst på lite roliga kommentarer och presentationer.. Alla tyckte så klart det var roligt att läsa den under middagen men vi tyckte att näe.. vi gjorde det förra året så den här gången blir det enbart " bla bla - gift med bla bla & vän till brud/brudgum/brudparet istället.. Och presentation är ändå 3 A4 sidor
    Kanske lite trist men det struntar jag i speciellt - eftersom det är nästan helt samma gäster som på födelesdags festen :D

• madelyn

Sunshine Girl,

Det blir nog jättebra! Jag tycker att det är en väldigt kul idé med presentation av gästerna och har alltid uppskattat det på de fester jag varit på som haft det. Man får en känsla för hur alla känner varandra.

• Sunshine Girl

Precis så jag också känner därför så la jag till vem de "känner" av oss och vem de är tillsammans med - det är ju i alla fall bättre än ingen alls ;)

Hur långt har du kommit nu?

• madelyn

Sunshine Girl,

Ja det låter bra!
    Själv har jag inte börjat med nånting sånt men däremot får jag en massa idéer kring inbjudningar och själva bröllopet! Sen om alla går att genomföra- det e en helt annan sak!

Svar på tråden BT-träff-Stockholm- 2006 brudar