• Maya K

BT-träff-Stockholm- 2006 brudar

Hej alla ni brudar som ska gifta er 2006 i Stockholm. Då jag surfat omkring här på BT med min bräda och har träffat en heldel Sthlm brudar som ska gifta sig 2006, så tycker jag att det börjar bli dags att starta en BT.träff- Sthlm-2006 tråd. Det är ju alltid kul att ta en fika osv med brudar som man kan diskutera bröllop med :)

Häng gärna på!!!

• Svar på tråden BT-träff-Stockholm- 2006 brudar
  • Sunshine Girl

madelyn, "allt går bara man vill"
    Hur har du tänkt dig inbjudan? :)

• madelyn

Sunshine Girl,

Jo just det..
    Jag har tänkt en del olika alternativ men just nu är jag inne på nån slags kuvert/paket med sidenband... låter kanske knasigt? Jag måste titta lite på Panduro och se vad som går att knåpa ihop utan att man blir ruinerad
    Du då?

• Sunshine Girl

madelyn, jag är så långt ifrån den "pyssliga" personen som man kan komma :D
    Lutar åt att köpa färdiga hos caligraphen medans min m2b tycker att vi kan göra egna och sen lämna in dessa till ett tryckeri. Hmm vi får se hur det blir med det. Jag tvivlar på att han kommer att ha tiden för allt pyssel..

• madelyn

Jag gillar pysslet men vill samtidigt att det ska se proffsigt ut! Så vi får se hur mkt jag gör själv..

• Sunshine Girl

Du är duktig du!!!!

• madelyn

Nja... det vete fan- jag tycker du e duktig som har hunnit göra klart så mkt redan nu!

• Sunshine Girl

*klubben för inbördes beundran* :D :D

Kollade precis posten och "när man talar om trollen" provkorten som jag har beställt ifrån Caligraphen kom idag :D
    Jättefina fast det är något som inte stämmer.. Jag har en bild i huvudet om hur jag vill att de ska se ut..
    Precis som du sa med sidenband fast jag vill ha att sidenbandet håller så klart ihop kortet sen så öppnas det i mitt ut åt båda sidorna liksom.. vet du hur jag menar?

• madelyn

Jag vet precis vad du menar!!! Jag vill oxå ha inbjudan som öppnar sig på sidorna med ett sidenband!

• Sunshine Girl

:D :D :D eftersom vårt tema även kommer att ha lila så vill jag ha ett mörklila siden band runt :)

• madelyn

Fint! Jag vill ha vitt och svart och kanske beige..

Svar på tråden BT-träff-Stockholm- 2006 brudar