• Maya K

BT-träff-Stockholm- 2006 brudar

Hej alla ni brudar som ska gifta er 2006 i Stockholm. Då jag surfat omkring här på BT med min bräda och har träffat en heldel Sthlm brudar som ska gifta sig 2006, så tycker jag att det börjar bli dags att starta en BT.träff- Sthlm-2006 tråd. Det är ju alltid kul att ta en fika osv med brudar som man kan diskutera bröllop med :)

Häng gärna på!!!

• Svar på tråden BT-träff-Stockholm- 2006 brudar
  • madelyn

MayaK,

Mkt bra datum Jag var själv på väg att välja 2 september men nu blev det 26 augusti istället.
    Så du sjunger? Vad roligt, vad ska du sjunga imorrn då?

• Maya K

Älska mig och Håll mitt hjärta..

Kantorn är dessvärre jätte dålig. Hon säger till mig att jag inte ska lyssna vad hon spelar utan att det är hon som följer mig. Men det gjorde hon inte igår när vi repade. Jag är ju "yrkes" sångerska och kan musik och det gör mig bara nervös. Aja.. Får väll sjunga i min takt och så får hon försöka följa mig.. man hör ju vem det är som gör fel!!!

• madelyn

MayaK,

Ujuj, det är inget kul! Hoppas det går bra, det är iaf väldigt fina sånger du ska sjunga!
    Lycka till imorrn!

• Maya K

madelyn:
    ja det går väll bra.. jag ville ju repa mer men kantorn tyckte att det räckte. sen så ska jag träffa henne en halvtimma innan och repa lite.. hmm..
    Ska idag ringa till bröllopsbutiken och fråga om de har klänningen som jag vill ha och vad den isåfall kostar.. hoppas de har den.. brukar ju ha otur med att butiker inte har det jag vill ha :(

• madelyn

MayaK,

Var det den klänningen som fanns i Danmark?

• Shakti

maya K
    jättefin klänning!

Jag vill också att det ska vara i sommar! Fast samtidigt är det här ju (förhoppningsvis) det enda bröllop man planerar och då måste man få lite tid att gotta sig. Jag har köpt ett par skor i alla fall för att stilla mitt behov en aning.

• madelyn

MayaK,

Vilken jättefin klänning!!! Hoppas du får tag på den.

• Maya K

Ja det hoppas jag att jag får.. Det fixar sig säkert

Svar på tråden BT-träff-Stockholm- 2006 brudar