• Maya K

BT-träff-Stockholm- 2006 brudar

Hej alla ni brudar som ska gifta er 2006 i Stockholm. Då jag surfat omkring här på BT med min bräda och har träffat en heldel Sthlm brudar som ska gifta sig 2006, så tycker jag att det börjar bli dags att starta en BT.träff- Sthlm-2006 tråd. Det är ju alltid kul att ta en fika osv med brudar som man kan diskutera bröllop med :)

Häng gärna på!!!

• Svar på tråden BT-träff-Stockholm- 2006 brudar
  • madelyn

MayaK,

Hur många tror du att det handlar om? Vill ni helst vara i stan eller utåt Sumpan?

• Maya K

det spelar ingen roll var det ligger.. ngnstans mellan stan och sumpan... Jag har ingen aning om hur många det handlar om då vi isåfall kommer att bjuda andra med... mellan 150-200 kanske

• madelyn

Ja du... Mango på Sveavägen?

• Maya K

Mango... hmmm.. vad är det för ställe.. tror du det går bra att abonnera den ??

• Maya K

är inne på deras hemsida nu och tittar

• madelyn

Mango, gamla A&O- ställe på Sveavägen. Vet att de kör mkt studentskivor och fester där så nog kan man abonnera det!

• Maya K

Ja jag såg det... hmmm.. det gäller ju bara att övertala min m2b till idén så... det skulle vara bra om han gick med på det.. då kan vi satsa på resa istället!! :)

Är det ngn som ska träffas den 6 juni????

• Maya K

Nej detta går inte.. jag måste ta och plugga nu så att jag har lite er chans att klara en tenta på onsdag... hörs senare.

• madelyn

MayaK,

Jag skulle gärna ses den 6:e men jag kan inte- familjegrejer! Synd!

• Maya K

Hmm.. nu har det uppstått hinder för mig med att ses den 6: juni.. vi ska till landet och fira fördelsedag.. :( vi får styra upp det ngn annan gång "!!

Svar på tråden BT-träff-Stockholm- 2006 brudar