• Maya K

BT-träff-Stockholm- 2006 brudar

Hej alla ni brudar som ska gifta er 2006 i Stockholm. Då jag surfat omkring här på BT med min bräda och har träffat en heldel Sthlm brudar som ska gifta sig 2006, så tycker jag att det börjar bli dags att starta en BT.träff- Sthlm-2006 tråd. Det är ju alltid kul att ta en fika osv med brudar som man kan diskutera bröllop med :)

Häng gärna på!!!

• Svar på tråden BT-träff-Stockholm- 2006 brudar
  • Maya K

Nej jag har inte kollat tornvillan ännu men ska göra det och be dem maila mig eller ngt. Kyrkan sa till mig när jag ringde dit att man inte får boka föränn den 1:a september i år men ring dit och hör så vi får se om det är dubbla budskap som de ger!!

• pinkhippo

Tack tack,vad kul,, jag är isåfall gärna med och diskuterar..

Vi har inte tänkt att ha någon vigsel i någon kyrka, därför är jag nyfiken på hur det ser ut runt om kring lokalen,,,vi vill nämligen gärna vigas ute innan och isåfall kanske det går att rigga upp nåt där.....hmmm är lite nervös ser inte direkt ut att vara någon trädgård på den enda lilla bild jag sett på lokalen hittils...

• Maya K

pinkhippo:
    ja.. det är lite svårt att veta hur det skulle va om ni riggade upp ngt i trädgården... Det är bättre att ni tar och åker dit och tittar... man kan liksom inte se genom bilderna. (antar att vi fått samma bilder)

• micropop

Maya K
    Kul att den 6 juni passar! Nu får vi väl se om det är någon mer som hänger på den dagen. Att få till en dag när alla kan blir nog svårt, men the more the merrier, så klart.

I går tog vi en cykeltur till Fiskartorpet. Det kan ju ha spelat in med det fina vädret, men åååhh vad vi tyckte stället var mysigt! Avskilt och enkelt, och mysig miljö runtomkring. Nu ska vi bara höra oss för vad det kostar. Håller tummarna för att det inte är för dyrt... Det kändes väldigt mycket bättre än de ställen vi kollat på tidigare! Åh, jag hoppas verkligen vi har råd!

• Maya K

mocropop:
    det låter intressant och mysigt med fiskartorpet.. Jag håller också tummarna för att det inte är allt för dyrt :) Det var ngn mer här på tråden som ville komma på träffen.......

VÅRAN FÖRSTA TRÄFF DEN 6 JUNI VEM HÄNGER MED???

• pinkhippo

Jag kommer gärna den 6:e ska se till att bli ledig:)

majalisa:
    Jag skulle gärna vilja ha bröllopet i slutet av augusti men vet inte om det finns ledig lokal då,,eftersom jag inte har bestämt plats än vågar jag inte hoppas för mycket om datumet

• Maya K

pinkhippo:
    den 6 juni är ju röd dag!!!

• pinkhippo

Maya K:
    Hahaha Jag förstår att du undrar,,jag jobbar extra som receptionist och vi jobbar även röda dagar:( men jag kommer.. har vi bestämt plats än?

• Maya K

nej inte ännu.. som jag vet nu så är vi bara tre stycken men vi får ju ta och bestämma plats med...

Vart ska vi träffas då??? ett ställe där man hittar folk kanske ???

• pinkhippo

Ja precis .., ett fik i stan kanske?

Svar på tråden BT-träff-Stockholm- 2006 brudar