• Maya K

BT-träff-Stockholm- 2006 brudar

Hej alla ni brudar som ska gifta er 2006 i Stockholm. Då jag surfat omkring här på BT med min bräda och har träffat en heldel Sthlm brudar som ska gifta sig 2006, så tycker jag att det börjar bli dags att starta en BT.träff- Sthlm-2006 tråd. Det är ju alltid kul att ta en fika osv med brudar som man kan diskutera bröllop med :)

Häng gärna på!!!

• Svar på tråden BT-träff-Stockholm- 2006 brudar
  • Maya K

ahh nice.. själv sitter jag här med en drink och halv snurriga ögon ;)

• Kirsto

Stavningen är god trots snurren.
    just nu är det Ella och Sarah Vaughn som sjunger. Aah... *s*

• Maya K

nice... ja stavningen funkar ännu iaf....

• Gable

Nå när ska vi träffas och tjata om bröllop då?!

• Maya K

säg det du ¨då Gable... hehehehe

• Maya K

Äntligen kom du in..
    Ja när ska vi???? jag kan i stort sett när som helst efter den 1:a juni

• micropop

Jaså, det är här ni håller hus numera! Trevligt med en egen sthlms-tråd och en bra idé att ses och fika. Bestäm något bra datum så kommer jag! :) (madelyn - vi måste ju ses snart igen!)

Tiden går sååå fort och jag har inte fixat något än så länge. Måste verkligen bestämma lokal snart, åtminstone prel-boka något. Jag tror jag drar på det för att vi inte har hittat någon lokal som känns helt rätt ännu. Så kom med fler förslag! Det verkar inte vara någon annan den 15 juli, så oroa er inte att jag stjäl er lokal på er dag! ;)

Mamma hintar ibland om att hon gärna syr min klänning. Undrar om jag vågar låta henne... Men det vore ju ett mysigt mor-dotter-bonding-projekt, eller hur!?

• Maya K

micropop:
    Har du och madelyn redan träffats??? (fusk jag vill med)
    Min mamma säger även hon att hon kan sy min klänning... hmm..hon är ju sömmerska men jag vet inte om jag vågar!!! hmmm... Hon kommer komma till sthlm nu under sommaren och vara en längre tid så då kanske vi ska ta och titta på tyger osv.... men men .. jag blir så himla osäker på om jag vågar förlita mig på henne.. Hmmm.. Jag menar.. hon har ju sin egen smak och "galna" idéer och jag vill bara ha en enkel men ändå speciell halterneck klänning.. hmm

• micropop

Maya K:

Ja, jag har faktiskt träffat madelyn redan! Jag har gjort en hemsida åt henne (som vi kanske får se snart??) och då hade vi en liten så-här-uppdaterar-och-fixar-du-sidan-träff där vi så klart var tvungna att babbla bröllopsplaner mest hela tiden. ;) Men en stor bt-sthlm-2006-träff inom en snar framtid låter som en bra idé!
    Ang. klänning så blir jag mer och mer sugen på att sy den ihop med mamma. Undrar bara vilken modell jag ska ha...

• Maya K

micropop...
    jag vill också ha en sida ;)
    Ja.. jag har funderat på det med.. alltså att låta mamma sy den men då vet jag fanken hur det skulle gå då hon inte har en maskin i sthlm och hennes maskin är ju uppe i Hpda!!!.. lite jobbigt.. Hon säger iof att hon kan sy klänningen på 3 dagar.. så det vore ju inga probs om jag åkte upp till henne och så sydde vi klännigen½!!!

Svar på tråden BT-träff-Stockholm- 2006 brudar