• Maya K

BT-träff-Stockholm- 2006 brudar

Hej alla ni brudar som ska gifta er 2006 i Stockholm. Då jag surfat omkring här på BT med min bräda och har träffat en heldel Sthlm brudar som ska gifta sig 2006, så tycker jag att det börjar bli dags att starta en BT.träff- Sthlm-2006 tråd. Det är ju alltid kul att ta en fika osv med brudar som man kan diskutera bröllop med :)

Häng gärna på!!!

• Svar på tråden BT-träff-Stockholm- 2006 brudar
  • Kaijsa

Vi gifter oss i Januari 2006
    Så det är ju relativt snart - så vi får lägga på ett kol!!

7 månader kvar!!!!

• Maya K

Sweety:
    ahh.. ok.. det är just drickan vi inte vill ha med i priset. Vi ska ju köpa drickan själva,,,,
    Hmm... då kommer vi nog att hållas oss till i Blynäsgården och ha tornvillan som catering :)

• Maya K

Vad kul med så många sthlm brudar... Klart att vi ska ha en 2006 träff..

• Maya K

Kaijsa:
    oj... vad spännande.. det är ju snart.. eller ja.. tiden går ju väldigt fort om man säger så..

• Kaijsa

Hjälp!!
    Säg inte så - jag har ju massor kvar!

Allt är visserligen klart i huvudet - utom KLÄNNINGEN !
    Och det är ju nästan viktigast....

ska ta itu med allt när jag kommer hem i sommar! Phu!

• Maya K

Kaijsa:
    Ja.. jag kan ju säga att vissa butiker kommer att ha rea i augusti om jag kommer ihåg rätt så passa på då!!

• madelyn

coolcat,

jag är oxå "allhelgonabrud"! Vi gifter oss 26 augusti.

Sunshine Girl,

Ja Cecilia är verkligen toppen! För oss föll det lite på att vi inte ville betala en lokalhyra utöver kuvertpriserna.. kan låta lite snålt kanske men istället hittade vi ett mysigt ställe på Djurgården, Lisa på Udden, som var betydligt billigare.
    Men Hasselbacken är verkligen fint! Jag tror ni kommer få en underbar fest där!

• Sweety

Den här tråden rules! Kul med många 2006-brudar. BT-träff vore kul, så man slipper enbart "plåga" sin blivande med alla detaljer inför bröllopet i lång tid i förväg.

• Maya K

hmm.. min m2b lät positiv till priserna på tornvillan.. hmmm.. skumt .... vad är det som har hänt med honom då?? hehehe.. '

• Kaijsa

Mmm men de klänningar jag sett hittils gillar jag itne - och det är väl den kolektionen som är på rea!

Vill ha lite mera vinterkänsla och den kollektionen kankse dyker upp i Sug/Sept kanske? Hoppas det i allafall - annars bryter paniken ut - Big Time!!

Någon annan som bokat Katarina kyrka???

Svar på tråden BT-träff-Stockholm- 2006 brudar