• Maya K

BT-träff-Stockholm- 2006 brudar

Hej alla ni brudar som ska gifta er 2006 i Stockholm. Då jag surfat omkring här på BT med min bräda och har träffat en heldel Sthlm brudar som ska gifta sig 2006, så tycker jag att det börjar bli dags att starta en BT.träff- Sthlm-2006 tråd. Det är ju alltid kul att ta en fika osv med brudar som man kan diskutera bröllop med :)

Häng gärna på!!!

• Svar på tråden BT-träff-Stockholm- 2006 brudar
  • Maya K

micropop:
    Ja.. examen är ingen kul. Jag håller på med det med och har en oviss framtid vilket gnager mig jääte mkt.

Jag kan vara med på en bt-träff den 6 juni!!

• björnsbrud

ojoj, 100 nya inlägg på bara någon dag. Inte lätt att hänga med här inte...

Jo det här med examen och framtiden är inte lätt. Min m2b är precis färdig civingenjör och söker nu jobb. Vi planerar bröllop i augusti 2006, men kan inte spika någonting ännu förrän vi vet hur hans framtida arbetssituation kommer att se ut. De finns mycket som pekar på att han kanske får jobb utomlands och då kan det ju bli lite struligt att planera bröllop hemma i Sverige... usch usch, så tråkigt att inte kunna bestämma något ännu!

Men vi har iaf lite preliminära planer; som att leta efter en festlokal där man kan ha egen catering och där det får plats 120 gäster.

• Maya K

björnsbrud:
    Ja då är det ju lite jobbigt att planera då man ite vet vart man ska ha festen och vart man framförallt ska gifta sig. Men det ordnar sig ska du se :)

Nej nu måste jag plugga lite.. ses om en till två timmar då jag ska ha paus :)

• Majalisa

Maya, Bilderna kommer strax.

• Maya K

MajaLisa:
    Tack för bilderna... det är så vackert där nu när allting slagit ut... :) Kan inte vänta mer.. vill att det är dagen då vi ska gifta oss...
    Vilket Datum blev det för er?

• Majalisa

16 september 2006. Det känns bra. Först hade vi ju tänkt maj men september kändes bättre när vi började kolla på lokal. Blynäs är nog superfint i september tror jag. Eller hur

• Maya K

MajaLisa:
    Ja absolut.. det tror jag med.. Vi har ju den 2:a september ;)

Kul.. då kan man ju bolla idéer om utsmyckning osv.. :)

• Bröllopstokiig

Självklart ska vi bolla idéer. Tur att vi har en stund på oss. hi hi

• Maya K

MajaLisa:
    Ja.. det är skönt att veta att man kan ändra sig 100 gånger innan det är dags Har du kommit på ngt fiffigt ännu.. Det enda som jag kom på är det med att ha värmeljus inne i brasan. Skulle man tända brasan så skulle det vara alldelse för varmt..
    HUR många kommer ni att vara?? Vi ska vara runt 80 personer, Och jag vill ha buffe.. sen om det går eller inte vet jag ej men..

Svar på tråden BT-träff-Stockholm- 2006 brudar