• Maya K

BT-träff-Stockholm- 2006 brudar

Hej alla ni brudar som ska gifta er 2006 i Stockholm. Då jag surfat omkring här på BT med min bräda och har träffat en heldel Sthlm brudar som ska gifta sig 2006, så tycker jag att det börjar bli dags att starta en BT.träff- Sthlm-2006 tråd. Det är ju alltid kul att ta en fika osv med brudar som man kan diskutera bröllop med :)

Häng gärna på!!!

• Svar på tråden BT-träff-Stockholm- 2006 brudar
  • coolcat

Jag kan tyvärr inte den 6 juni, men är gärna med nån annan gång.

Björnsbrud - jag är också civilingenjör, men färdig sen 2003 :)

• Maya K

God Morgon Brudar:
    Jag ska redovisa mitt x-jobb på torsdag och sen så har jag en tenta i arbetsrätt om en vecka sen är jag civilekonom. Men en annorlunda civilekonom dock. Jag har en inriktning på marknadsföring och organisation så jag har inte räknat så mkt under min utbildning. Ska se vad det kan leda till för jobb. :)

Ja nackdelen med blynäs är att den inte tar så många men vi får skära ner på gästlistan och det gör jag mer än gärna Vill egentligen ha ett litet och personligt bröllop.

Björnsbrud: vad roligt att en till är med.. nu är vi väll 3-4 st iaf. Men kom med ett förslag på ett bra fik inne i stan som man kan träffas vid så....

• Maya K

pinkhippo:
    Det där med ljuslyktor i grenarna... det låter ju super mysigt.. tror att jag snappar din idé med..om det är ok förståss ;). Undrar bara var man kan få tag i sådanna där små hänglyktor. Visst.. man kanske ska se om Indiska har kvar deras hänglyktor... de är ju super söta :)

• Sunshine Girl

Så Brudar!
    När är träffen? Kom ni fram till något datum? :D

• Maya K

Sunshine Girl:

Vi har sagt den 6 juni.. då är de flesta lediga... men ingen tid och plats har vi kommit framtill... inne i stan kanske?? kom med förslag

• Sunshine Girl

åh.. vet inte om jag kan den 6, måste kolla upp det! :)

Hur går det annars för er?

• Sweety

Hej alla!

Kul med BT-träff, jag kan troligtvis komma, om inget oväntat dyker upp.

• Maya K

Välkommna till Bt träffen men vi har ännu ingen plats vi ska mötas vid... ngr idéer?

• Sunshine Girl

City eller på söder kanske?
    Är vi ute efter fika eller vin? :D

• pinkhippo

åhh nu har jag varit i blynäs!
    och det var jättevackert med vattnet bakom....jag bor i nacka ca i timme med bil ifrån,,,undrar om det är för långt?

maya:
    Kul att du gillade lyktiden.. vi kanske kan hitta bra lösningar på hur det kan fungera ihop

sunshine girl:
    hmm där sa du nåt vin fungerar ju också

Svar på tråden BT-träff-Stockholm- 2006 brudar