madelyn
Praktiken går fint - nu har jag MASSOR att göra! Nu känns det bara trist att jag måste sluta om två veckor och bli typ arbetslös. Examen är inget jag längtar till kan jag villigt erkänna. :( Ska bli kul att se vad som hänt med sidan, jag kan inte komma in på den längre och tjuvkika. :)
Vi har pratat om lokal idag igen och tänkte ta en tur till Fiskartorpet imorgon och spana in det. Någon som varit där? Har ingen aning om hur det är, men hemsidan är snygg och det ger pluspoäng och lovar gott i min bok. ;) Fjärlishuset är väl fortfarande ett alternativ - men med reservation. Dels för att vi inte kan börja festen förrän tidigast kl 6, och dels för att jag är orolig (nu kommer jag låta som en bridezilla) att det blir för varmt. Men allvarligt, tänk ett stoooort växthus som solen lyst på en hel lång, varm julidag... Det måste ju bli som en bastu där inne! Jag kommer bli ett svettmonster i min fina klänning, för att inte tala om alla stackars karlar i kostymer. :)
Vad sägs om bt-träff i den veckan som börjar med nationaldagen? Kanske tom just den 6 juni när alla är lediga. Någon som vill?