• Maya K

BT-träff-Stockholm- 2006 brudar

Hej alla ni brudar som ska gifta er 2006 i Stockholm. Då jag surfat omkring här på BT med min bräda och har träffat en heldel Sthlm brudar som ska gifta sig 2006, så tycker jag att det börjar bli dags att starta en BT.träff- Sthlm-2006 tråd. Det är ju alltid kul att ta en fika osv med brudar som man kan diskutera bröllop med :)

Häng gärna på!!!

• Svar på tråden BT-träff-Stockholm- 2006 brudar
  • björnsbrud

träffen: jag röstar på söder!!
    söder söder söder!!!

men var nånstans? finns ju hundratals ställen som är bra...
    är det fint väder kanske man kan ta ett glas vin eller en öl på en uteservering på medis

/söderböna

• björnsbrud

fast iofs är fika bättre för mig då jag har planer för kvällen...

• Majalisa

Pinkhippo,
    Menar du att det är för långt för gästerna att ta sig till Vaxholm från Nacka eller?

Det är ju i så fall inte ert problem. Om de vill komma på ert bröllop så fixar de det säkert utan problem.

• madelyn

Hej tjejer,

Har inte orkat traggla igenom alla inlägg jag missat.. Har ni kommit fram till nån dag för BT-träff?

MayaK,
    ingen plats, ingen tid?

• Gable

Äsch! Jag kan inte den 6 juni. Bläää!! Hade jättegärna hängt på. Kanske nästa gång??

• madelyn

Gable,
    När ska du gifta dig?

• Maya K

Hej tjejer:
    Jag har haft fullt upp med att redovisa mitt x-jobb osv så jag har inte haft tid att vara här inne!!!!!

Jag tycker inte att det är för långt från nacka till vaxholm.. eller.. njae.. det tycker jag inte..

Vet ej vart vi kan träffas... ni får komma upp med ngt så hänger jag på..

Gable:
    Klart att du ska hänga med och fika nästa gång då!!!!!

Jag kommer att vara lite upptagen hela helgen med olika aktiviteter så bli inte förvånade om jag inte syns till :)

Nu ska jag sussa!

• Maya K

Tja brudar:
    Nu har jag frågat min syster om hon vill vara tärna... och det ville hon.. hon blev jätte glad :) Hur har helgen varit för er...

Jag och en av mina bästa vänner har kommit på en ganska bra men annorlunda ide.. Det är nämligen så att min och min kompis m2b vill ha en stor fest med alla de känner. Då började jag och min kompis prata om att man skulle ta och gifta sig samma dag och ha en middag för släkten och sen ha en "efterfest" för alla kompisar och alla som vill fira oss... Då skulle man ju abonnera en "krog/restaurang" och så skulle man bjuda ALLA... hmmm.... det kanske är ngt.. jag vill ju inte betala honung för att ha en fest med mat och allt!!!! hmmmmm aja... det visar ju sig.. har ju iaf. en festlokal klart om det inte blir så som jag vill ... :)

• madelyn

MayaK,

Hej på dig! Ochj er andra oxå såklart
    Jag funderar på att fråga mina systrar om de vill vara tärnor oxå. Har redan min bästa vän som brudtärna men syrrorna skulle nog bli jätteglada om de oxå fick vara med.

Din festidé låter som en kul grej!

• Maya K

Ja visst låter det bra,,, då slipper man tänka på att ingen blir ledsen och att budgeten inte springer iväg... Och då får alla kompisar komma osv... Nu är det ju bara att övertala m2b till det... Jag menar.. jag tror att han går med på det om jag tar upp detta med en lyxigare bröllopsresa.

Har ni förslag på ngt ställe som man kan abonnera för en sådan "krog" fest ??? Jag har funderat på Grand Garbo i sundbyberg men vet ej..

Svar på tråden BT-träff-Stockholm- 2006 brudar