• Maya K

BT-träff-Stockholm- 2006 brudar

Hej alla ni brudar som ska gifta er 2006 i Stockholm. Då jag surfat omkring här på BT med min bräda och har träffat en heldel Sthlm brudar som ska gifta sig 2006, så tycker jag att det börjar bli dags att starta en BT.träff- Sthlm-2006 tråd. Det är ju alltid kul att ta en fika osv med brudar som man kan diskutera bröllop med :)

Häng gärna på!!!

• Svar på tråden BT-träff-Stockholm- 2006 brudar
  • Maya K

ja... det låter bra.-- hmmm.. vilket fik då??

• Majalisa

Pinkhippo,
    Är det i morgon ni ska kolla på Blynäs?

Det finns en liten trädgård på baksidan men det är ju inte så stort. Beror på hur många ni är. Det finns en trappa upp till huset på baksidan om ni vill stå högre upp än alla gäster. Eller på bryggan på baksidan kanske? Jag gillar verkligen stället mer och mer känner jag. Tur att vi lyckades boka det!!!!!

• Majalisa

Jag kan inte komma den 6 juni men kanske en annan träff.....

• Maya K

klart att vi ska ha en annan träff med.. det är fler som inte kan den 6:e juni!!! så vi får ju helt klart ta fler träffar Jag börjar också gilla stället mer och mer.. Håller på och forskar i om man skulle ta och hyra en båt som tar gästerna från stan till vaxholm... hmmmm Man kan ju hyra båtar från stockholms ström.

• Majalisa

Nej nu börjar CSI på TV. Hörs i morgon.

• Maya K

ska titta op det med.. höres..

• pinkhippo

majalisa:
    Ja precis, ska dit imorrn. det är nästan så jag inte kan vänta... kul att det verkar finnas lite på baksidan, brygga det ger lite hopp:)

tycker precis som maya att vi får ha fler träffar så att andra också kan komma..ska fundera lite på tänkbara fik nu måste jag plugga lite innan det blir för sent

hörs

• björnsbrud

Kommer gärna oxå med på träffen den 6:e juni! Tror att jag är ledig då...

• björnsbrud

förresten - verkar finnas många pluggisar här... vad är det ni pluggar? Själv är jag snart färdig civilingenjör - bara exjobbet kvar!

• björnsbrud

Har kikat lite på den välomtalade Blynäsgården. Skulle ha varit perfekt får vårt bröllop om den bara tog lite mer folk... typiskt... usch, är inte lätt det här med lokal! Fröbergs loge på Gålö, Brogården i Norrtälje och Danderydsgården är några lokaler som skulle funka för oss.

Svar på tråden BT-träff-Stockholm- 2006 brudar