• Maya K

BT-träff-Stockholm- 2006 brudar

Hej alla ni brudar som ska gifta er 2006 i Stockholm. Då jag surfat omkring här på BT med min bräda och har träffat en heldel Sthlm brudar som ska gifta sig 2006, så tycker jag att det börjar bli dags att starta en BT.träff- Sthlm-2006 tråd. Det är ju alltid kul att ta en fika osv med brudar som man kan diskutera bröllop med :)

Häng gärna på!!!

• Svar på tråden BT-träff-Stockholm- 2006 brudar
  • Maya K

Ja det fixar sig.. annars får jag väll åka till Danmark över en helg och prova den.. det är ju inte så svårt att ta sig dit från 08

• madelyn

Nej det e iof sant! Kul å dra över till Danmark en helg oxå. Kanske ta med dig din m2b och göra en mysig helg av det hela?

• Maya K

ja det är det jag funderat på.. en jag vet inte om det är så kul att ta bilen dit då bensinen kostar så mkt.. kanske ta en bussresa eller ngt.. .aja det fixar sig säkert

• madelyn

Kan ni inte flyga dit, eller är det jättedyrt?

• Maya K

jag tror att det är jätte dyrt att ta flyget...

• madelyn

Vad synd! Men tåg då? Borde inte vara så dyrt..

• Maya K

nej tåg är ju billigare...

Är det bara jag som tror det men är det vi två som dominerar denna tråd ??? :)

• Maya K

Vi skulle verkligen behöva åka ngnstans jag och min m2b tillsammans.. Nu när jag har pluggat så har vi inte kunnat göra ngt och han har spelningar och firmafester och mc dagar mest hela tiden aöötid då när jag är ledig.. Känner mig lite och ifrån honom pga. att vi inte hinner göra ngt tillsammans.. men men .... vad gör man..

• madelyn

Men åk iväg på en liten Danmarksresa då! Vore inte det jättebra för er, kul att göra nåt tillsammans och så kan du köpa din klänning!

Jag tycker verkligen att vi dominerar här

• Maya K

Heheh.. ja.. det slutar väll med att vi har en egen BT träff tillslut..

Svar på tråden BT-träff-Stockholm- 2006 brudar