• Maya K

BT-träff-Stockholm- 2006 brudar

Hej alla ni brudar som ska gifta er 2006 i Stockholm. Då jag surfat omkring här på BT med min bräda och har träffat en heldel Sthlm brudar som ska gifta sig 2006, så tycker jag att det börjar bli dags att starta en BT.träff- Sthlm-2006 tråd. Det är ju alltid kul att ta en fika osv med brudar som man kan diskutera bröllop med :)

Häng gärna på!!!

• Svar på tråden BT-träff-Stockholm- 2006 brudar
  • Maya K

Hmmm.. undrar när jag får ha honom för mig själv?? Han är uppbokad hela juni och i juli kommer jag att jobba varje dag och nästan varje helg.. hmm.... sen ska ju han ha semester när jag måste jobba.. hehehe.. jag vet att när vi väl får en tid tillsammans så blir det hur bra som helst.

• Maya K

nepp nu måste jag ta och diska och sen så måste jag packa ner mina lagsammanfattningar så att jag kan göra min tenta i arbetsrätt imorgon..

• madelyn

MayaK,

Ja du.. vore kul med en BT-träff. Det kan nog bli av senare i sommar tror jag!

Förstår hur du känner dig med din m2b. Min m2b jobbar oxå mycket och inte på samma tider som jag utan mkt helger och kvällar.. Vi ska försöka ta en välbehövlig semester i höst

• Maya K

Madelyn:
    hej. ha rinte varit inne här nu på två dagar då jag har haft så mkt i skolan osv men nu är det överstökat. Längtar bara tills i augusti då jag får examensbeviset
    Ja.. vi ska också ta en helg eller en vecka tillsammans snart så att man inte glömmer bort varandra.. Har berättat hur jag känner det och han förstår mig som tur är..

Men var är alla andra Sthlm:are som ska gifta sig 2006??

• madelyn

MayaK,

Ja, tråden känns lite död faktiskt..

• Rydén

Här är en till stockholmstjej som gifter sig 2006. 27 Maj för att vara exakt.
    Har faktiskt helt missat denna tråden, kanske beror på att jag inte varit här så mycket under senaste tiden.
    Det har varit både det ena och det andra att stå i.

• pinkhippo

Har också varit lite busy med plugget senaste tiden. Jag har ev bestämt datum nu, det lutar åt 19 augusti 2006:) känner mig lite glad iallafall ni andra verkar ha hunnit så långt i planeringen...

Synd att det inte blev ngn bt träff nu, vi får väl spåna ihop ett nytt datum så det inte bara glöms bort, vi var ju på g alldeles nyss

kram kram

• björnsbrud

pinkhippo: 19 augusti är klart ett stabilt datum - ett datum som jag och min m2b oxå har haft i tankarna! Får se hur det blir...

• madelyn

Rydén, pinkhippo och björnsbrud,

Välkomna hit! Jag förstår om ni inte hittat denna tråd- den har som sagt varit lite avslagen nu på senaste
    Själv blir det 26 augusti 2006 för min del. Längtar och önskar nästan att det var nu i augusti istället för nästa år
    Hur långt har ni kommit i era bröllopsbestyr?

• Maya K

Välkommna in till tråden tjejer.

madelyn:
    haha.. jag gifter mig veckan efter dig tror jag att det blir. alltså den 2: september. :)

Här sitter jag nu och tittar ut och funderar över morgondagen. Jag ska ju sjunga på ett bröllop och är lite nervös då kantorn som ska kompa mig är dålig och vimsig. aja..

Svar på tråden BT-träff-Stockholm- 2006 brudar