• Maya K

BT-träff-Stockholm- 2006 brudar

Hej alla ni brudar som ska gifta er 2006 i Stockholm. Då jag surfat omkring här på BT med min bräda och har träffat en heldel Sthlm brudar som ska gifta sig 2006, så tycker jag att det börjar bli dags att starta en BT.träff- Sthlm-2006 tråd. Det är ju alltid kul att ta en fika osv med brudar som man kan diskutera bröllop med :)

Häng gärna på!!!

• Svar på tråden BT-träff-Stockholm- 2006 brudar
  • Maya K

Detta är inte sant.. Jag hinner ju nästan inte vara här på BT nu när jag börjat jobbat... hmm... får väll skaffa ett jobb där man sitter vid en dator Hoppas att det går bra för er annars.. Jag har inte hunnit planera ett dugg :( men men .. ska börja på riktigt snart

• madelyn

MayaK,

Ja du borde verkligen kollat det innan du tog jobbet Viktigt att ha ett jobb som funkar ihop med BT-surfande!

Själv har jag ett hyfsat BT-anpassat jobb- sitter för det mesta (iaf denna årstid när det börjar bli semestertider) framför en dator och kan då hänga härinne typ hur mkt som helst

• Limegirl

Hej tjejer! Trodde väl nästan att det fanns en tråd för oss som ska gifta oss nästa år och som nu är i planerartagen. Vi ska gifta oss i juni nästa år och jag har nu bokat festlokal, kyrka och förhoppningsvis fotograf (väntar på svar om han var ledig eller ej).

Är det någon mer än jag som har haft problem med att boka kyrkan??? Jag blir tokig. Ringde till den kyrkan som vi så gärna vill ha och då skrattar hon och säger att jag inte får boka förrän i mars nästa år...yeeehaaa right...precis som den kommer va ledig då när de som bor i församlingen får boka i november. Var bara tvungen att spy lite galla över deras regler. Nu har iallafall bokat en annan kyrka som man fick boka ett år innan.

• Limegirl

Tackar! Får väl gå in och terrorisera de andra trådarna också lite..

• madelyn

Limegirl,

Ja gör det, själv tycker jag att det känns som man svarar samma personer i alla trådar

• Sunshine Girl

madelyn - det gör vi ju också hahahaha :D

Svar på tråden BT-träff-Stockholm- 2006 brudar