• Maya K

BT-träff-Stockholm- 2006 brudar

Hej alla ni brudar som ska gifta er 2006 i Stockholm. Då jag surfat omkring här på BT med min bräda och har träffat en heldel Sthlm brudar som ska gifta sig 2006, så tycker jag att det börjar bli dags att starta en BT.träff- Sthlm-2006 tråd. Det är ju alltid kul att ta en fika osv med brudar som man kan diskutera bröllop med :)

Häng gärna på!!!

• Svar på tråden BT-träff-Stockholm- 2006 brudar
  • Maya K

Någon som känner till fina kyrkor i Vasastan?

• Maya K

vad bra... tar och mailar dig nu!!!

• Maya K

micropop:
    Du har mail nu :)

• micropop

Maya K:
    Och nu har jag svarat! ;)

Fortfarande ingen annan som har lust att hänga på och fika???

• madelyn

micropop och MayaK,

Jag vet fortfarande inte om jag kan imorrn.. vet egentligen inte det förrän imorrn.
    Men om jag inte kan imorrn så skulle jag fortfarande gärna ses senare i juli?

• micropop

madelyn

Du har väl mitt nummer? Det är bara att du messar imorgon när du vet! Vore ju jättekul om du hinner komma, annars ses vi så klart fler gånger. :)

• madelyn

micropop,

absolut! jag gör det.
    jag ska maila dig lite info om fästmannens hemsidegrej oxå..

• micropop

madelyn:

Perfekt! Hoppas verkligen du hinner komma en sväng imorgon!

Just det, någon annan här i tråden har också mejlat mig, men jag vet inte riktigt vilken av signaturerna som är du. Men jag har svarat nu iaf, bara så du vet! Ska bli kul att ses! :)

• Maya K

Attans... micropop.. det dök upp förhinder.. måste ta hand om borsans bebis imorgon från kl. 18.30- ca. 20. Kan inte komma :( buhuhuuuuu jag som ville prata bröllop.. Kan vi inte ta det i juli??? då kan flera stycken komma tror jag??

Fika på "Café söder espresso" (ligger i Söderhallarna, Medborgarplatsen, de har en uteservering också )
    på torsdag den 30/6 kl. 19.00.

1) micropop

Svar på tråden BT-träff-Stockholm- 2006 brudar