• Maya K

BT-träff-Stockholm- 2006 brudar

Hej alla ni brudar som ska gifta er 2006 i Stockholm. Då jag surfat omkring här på BT med min bräda och har träffat en heldel Sthlm brudar som ska gifta sig 2006, så tycker jag att det börjar bli dags att starta en BT.träff- Sthlm-2006 tråd. Det är ju alltid kul att ta en fika osv med brudar som man kan diskutera bröllop med :)

Häng gärna på!!!

• Svar på tråden BT-träff-Stockholm- 2006 brudar
  • madelyn

MayaK,

Ja just ja.. ni hade bokat lokal va men inte kyrka? *är lite glömsk*

• Maya K

madelyn:
    Japp det stämmer... vi har bokat två lokaler men inte kyrka och nu vet jag inte vad min m2b vill... han ändrar sig hela tiden

• madelyn

Godmorgon tjejer,

Ännu en dag här på BT.. man kan liksom inte riktigt hålla sig borta

• Limegirl

Vet hur det är...sonen min vaknade halv sex och sen dess har jag tittat in då och då. Mammaledig som jag är har man ju ganska mycket tid.

• micropop

God morgon flickor! Tillbaka från en veckas semester i Italien och Frankrike - riktigt härligt utvilad känner jag mig nu! Och lite solbränna lyckades jag dessutom roffa åt mig! ;) Ni hinner skriva mycket på en vecka, det blir en hel del för mig att läsa ikapp nu...

Har knappt ägnat bröllopet en tanke under semestern, men nu ska jag träffa mamma och då ska det nog pratas brudklänning iaf. Det verkar flyta på för er andra i planeringen, det är ju skönt.

Nu ska jag fixa frukost på sängen åt min blivnade man som fyller år idag! Ha en skön dag allihop! :)

• madelyn

micropop!

Vad kul att du är tillbax! Har du haft det bra?
    Jag mailar dig en grej- tänkte fråga dig om en tjänst för min blivande mans räkning..

• Maya K

god morgon tjejer.
    ännu en härligt varm dag och inte behöver jag jobba heller. Blev glad då jag såg att det kanske KANSKE kommer att vara kring 25 grader på midsommar.

micropop:
    ja.. välkommen tillbaka.. hoppas att du haft det bra .....

• madelyn

MayaK,

Ska det bli fint väder på midsommar? Det vore ju nåt nytt.. tycker alltid att det är dåligt väder och kallt. Man står i sommarkläder och fryser

• Maya K

japp det ser så ut.. de sa de på nyheterna... det kommer att vara kallare imorgon och sen kommer värmen tillbaka... om det nu stämmer men vi får hoppas.. Vi behöver ju verkligen värmen. Har inte varit varmt på midsommar på flera år ju :)

• madelyn

Vore urmysigt om det faktiskt kunde bli varmt och lite sol på midsommar!

Svar på tråden BT-träff-Stockholm- 2006 brudar