• Maya K

BT-träff-Stockholm- 2006 brudar

Hej alla ni brudar som ska gifta er 2006 i Stockholm. Då jag surfat omkring här på BT med min bräda och har träffat en heldel Sthlm brudar som ska gifta sig 2006, så tycker jag att det börjar bli dags att starta en BT.träff- Sthlm-2006 tråd. Det är ju alltid kul att ta en fika osv med brudar som man kan diskutera bröllop med :)

Häng gärna på!!!

• Svar på tråden BT-träff-Stockholm- 2006 brudar
  • BirkaCarro

Fika på "Café söder espresso" (ligger i Söderhallarna, Medborgarplatsen, de har en uteservering också )
    på torsdag den 30/6 kl. 19.00.

1) BirkaCarro

*putsade lite*

• coolcat

Det funkar för mig!

Fika på "Café söder espresso" (ligger i Söderhallarna, Medborgarplatsen, de har en uteservering också )

1) BirkaCarro
    2) Coolcat

• coolcat

Whoops, sorry, det har kört ihop sig och jag får banga.

1) BirkaCarro

Ska försöka hänga på nästa gång!

• micropop

Hej! Nu har jag kommit tillbaka från västkusten. Härligt med lite semester hos mamma som pysslar om en.

Blir det fika på torsdag eller? Kom igen nu tjejer, jag vill ju träffa er!
    Så följdaktligen:

1) BirkaCarro
    2) micropop

Häng på!

• Maya K

1) BirkaCarro
    2) micropop
    3)Maya_K

Häng på!

• Maya K

hmmm. men hur vet vi vilka som är vilka när vi kommer till cafét??? Hur hittar vi varandra...???

• BirkaCarro

Vet ni vad tjejer, jag har fått en halsinfektion och hostar och harklar mig hela tiden och mår dåligt . Måste därför ställa in.. trist, men sånt är livet ibland. Tar bort mig denna gången, men hoppas kunna komma med nästa gång....

1) micropop
    2) Maya_K

• Maya K

vad synd Birka Carro...

hmmm... idag ska jag ringa på ytterligare en festlokal.. min m2b ändrar sig hela tiden så det är inte så lätt för mig!!

• micropop

Maya K
    Vi hittar säkert varandra, vi får väl stå och se lagom förvirrade ut! ;) Men det vore ju kul om det blev några fler än bara du och jag.

Kom igen nu tjejer!

1) micropop
    2) Maya_K

• Maya K

Ja.. så himla svårt kan det ju inte vara att hitta varandra.. kanske ska maila telnr till varandra så att man kan skicka ett sms eller ngt.. vad tycker du micropop?

Kom igen tjejer häng med!!

Svar på tråden BT-träff-Stockholm- 2006 brudar