• Maya K

BT-träff-Stockholm- 2006 brudar

Hej alla ni brudar som ska gifta er 2006 i Stockholm. Då jag surfat omkring här på BT med min bräda och har träffat en heldel Sthlm brudar som ska gifta sig 2006, så tycker jag att det börjar bli dags att starta en BT.träff- Sthlm-2006 tråd. Det är ju alltid kul att ta en fika osv med brudar som man kan diskutera bröllop med :)

Häng gärna på!!!

• Svar på tråden BT-träff-Stockholm- 2006 brudar
  • micropop

madelyn och Maya K:
    Tack, tack! Semestern var bra, lite rörig bilsemester i Italien först, och sedan slappa vid poolen i Frankrike... Härligt! :)
    madelyn: Jag svarar dig på mejlen!

Hoppas VERKLIGEN att det fina vädret håller sig över midsommar. Känns som det var många år sedan det var fint då. Vad ska ni hitta på? Vi ska till sommarstället med familjen, mysigt! Dessutom är min två veckor gamla brorson där - krama, krama, krama heeeela tiden! :D Usch, man blir farligt sugen på bebis, alltså...

• Maya K

vi ska också åka till m2b:s släkts sommarställe och vara där.

Ja.. vem blir inte sugen på en bebis.. jag har för det andra inte fått min röda vecka och den är två veckor försenad.. Vad tokigt det skulle vara om jag nu var på tjocken.. hoppas att jag inte är det.. Har ju inget fast jobb ännu.

• madelyn

micropop,

Ja du.. man blir väääldigt sugen på bebis när man ser små godbitar i barnvagn överallt
    Och det lär nog inte dröja alltför länge för oss tror jag- min m2b är inte direkt jätteung och vi vill inte vara för gamla när vi får bebis

MayaK,

Förstår hur du känner- själv vill jag helst vänta till efter bröllopet. Men skulle det mot förmodan bli bebis nu så får det bli det.

• micropop

Maya K
    Jag tänker som du - bebis innan man har jobb skulle inte kännas så bra om man ser praktiskt och ekonomiskt. Men visst, skulle det hända så är det inte hela världen, fast det skulle kännas bättre om ett par år. Men längre än så vill nog inte vi heller vänta, min blivande är ju inte heller helt ung...
    Jag kan tipsa om att köpa bebiskläder till brorsonen inte botar bebis-längtan... om någon nu trodde det :D

• madelyn

Det e så roligt att köpa bebiskläder, allt e så smått ju

• Maya K

madelyn:

schhyyyyyy... säg inget

• madelyn

MayaK,

Oj, sorry- inte meningen

• Maya K

madelyn:
    haha.. jag väntar spännt på att jag ska få min röda vecka men vi får ju se.. annars så måste jag testa mig.. två veckor försenat snart.

Undra vad min m2b skulle säga och alla kompisar..

• Maya K

nej nu ska jag dra till solna för att botanisera kring sakerna på panduro

kram på er

• BirkaCarro

Halloj!

Jag brukar mest hänga på systersidan familjeliv eftersom jag har en liten grabb på 9 månader . Men nu har vi börjat planera bröllop för nästa år, så jag kikar in lite härinne. Jag hänger gärna med på en fika snart om jag får .

Svar på tråden BT-träff-Stockholm- 2006 brudar