• Maya K

BT-träff-Stockholm- 2006 brudar

Hej alla ni brudar som ska gifta er 2006 i Stockholm. Då jag surfat omkring här på BT med min bräda och har träffat en heldel Sthlm brudar som ska gifta sig 2006, så tycker jag att det börjar bli dags att starta en BT.träff- Sthlm-2006 tråd. Det är ju alltid kul att ta en fika osv med brudar som man kan diskutera bröllop med :)

Häng gärna på!!!

• Svar på tråden BT-träff-Stockholm- 2006 brudar
  • Maya K

Kaijsa..
    ahhhh vad kul.. jag vill också :)

• Maya K

Räknade ihop lite vad drickan skulle gå påom vi hade festen på tornvillan i vax.... totalt för 80 personer 44000kr.. no way att jag betalar det .....:(

• pinkhippo

Oj Oj tjejer vad ni hinner med, Jag kommer alltid in när alla har lämnat..nattuggla som jag är vaknar jag till på kvällen och sitter uppe halva natten istället..

Maya K: Jag hade också funderat på buffe länge men jag är så rädd att allt gott hinner ta slut innan alla har hunnit ta osv, man kan ju inte styra vad och hur mycket folk tar..så jag bestämde mig för sittande fast meny istället.

Har fortfarande inte fått tag på blynäsfolket ännu har ringt och ringt till numret de gav men ingen ringer upp..undrar om man kan åka dit och chansa på att det e öppet eller måste man boka tid hemifrån innan?

Det där med träff låter jättekul jag e gärna med även om jag hittils bara:

- vet ung hur ringen ska se ut
    - vet ung hur klänning ska se ut
    - vet hur många som ska komma

hmm jag vet att det inte är mycket men jag blir mer och mer peppad att börja destu mer jag läser här

• Kirsto

Maya: 44000?! Hjälp! Vad ingick i beräkningen?

• Maya K

Bara drickan.... alltså om man hade festen på tornvillan!!

• Maya K

Kristo:
    de tar ju ungefär 250 kr per flaska och om man räknar med 4 glas per gäst så blir det ju 44000kr.. vi föredrar att vi kan köpa drickan själva

• Kirsto

Läste nog för slarvigt, kollade inte sammanhanget. Men du har HELT rätt i att det är onödigt mycket pengar.

• Maya K

Japp det är det om man kan komma undan me 17kr per glas..

• Kirsto

*lyssnar på Burt Bacharach-låtar* bra mingelmusik!

Svar på tråden BT-träff-Stockholm- 2006 brudar