• Maya K

BT-träff-Stockholm- 2006 brudar

Hej alla ni brudar som ska gifta er 2006 i Stockholm. Då jag surfat omkring här på BT med min bräda och har träffat en heldel Sthlm brudar som ska gifta sig 2006, så tycker jag att det börjar bli dags att starta en BT.träff- Sthlm-2006 tråd. Det är ju alltid kul att ta en fika osv med brudar som man kan diskutera bröllop med :)

Häng gärna på!!!

• Svar på tråden BT-träff-Stockholm- 2006 brudar
  • Maya K

Sunshine Girl..

Ja.. vi ska prata om det med min m2b idag.. om vi ska övernatta där eller inte.. det är ju mysigt som bara den ..

• Maya K

Se så hopas vi på att en del av gästerna övernattar på samma hotell. Vill ju äta frukost med gästerna.. det är mysigt !! :)

• Sweety

Maya K: Vilken är den nya spännande lokalen (om du inte vill hålla den hemlig förstås), alltid kul att veta?

• Sunshine Girl

madelyn, jaaa Cecilia är verkligen supertrevlig!! Tyckte framför allt om hur hon verkligen påtalade flera ggr att det var deras förslag och att det gick att ändra på allt.. Sen att de fixar med TV & Video till barnen (vi har enbart våra 3 syskonbarn med) var ju t o m ännu bättre och att de ordnade en barnmeny osv... LYSANDE!!! Vad gäller slottslkänslan så fick jag faktiskt den mer Hazelius salen än vad jag fick på Taxinge slott.. lite lustigt :)
    Vart ska ni hålla till?

• Maya K

Jag hittade Tornvillan även den i Vaxholm.. det beror helt på vad de har för priser... Vi har ingen lust att beatala en massa i onödan!!

• Kaijsa

Här är en till 2006:a

Hunit prelboka Katarina kyrka.
    Bokat festlokalen!
    Gästlistan klar ca 90 gäster!

Band klart!
    Frissa och smink klart....
    Fotograf bestämd

Behövs:
    Klänning + kläder till m2b och tärnor och marskalk

transport för gäster och brudparet....

blommor!

massor kvar!!

• Maya K

Vet ngn av er ngt om Tornvillan i Vaxholm??? är de dyra? Det jag hört är att deras mat är jätte god :)

• Sweety

Maya K: Jag har pratat med dem på Tornvillan för ett tag sen. Det de sa då var att lokalen kostade 2500 kr att hyra, rymmer 80-90 pers. Man måste köpa mat och dryck från dem, ganska normala priser för det kommer inte ihåg exakt, men det kan ha varit 250 kr/vinflaska och ca 300 kr för 3-rätters (men jag kan ha fel). De sa att det var bara att komma förbi och kika på lokalen. Det bästa är nog att ringa dem.

• Maya K

Kaijsa:
    Vad kul.. jag har också sådant klart i huvudet men har inte satt igång med det ännu.. Min syster kommer hit nästa vecka och hälsar på så då ska jag fråga henne :)

• coolcat

Hejj!

Jag är jättegärna med på en 2006-träff ngn gång. Vi har bokat Allhelgonakyrkan och Ängby Slott till den 27 maj 2006.

Svar på tråden BT-träff-Stockholm- 2006 brudar