• Maya K

BT-träff-Stockholm- 2006 brudar

Hej alla ni brudar som ska gifta er 2006 i Stockholm. Då jag surfat omkring här på BT med min bräda och har träffat en heldel Sthlm brudar som ska gifta sig 2006, så tycker jag att det börjar bli dags att starta en BT.träff- Sthlm-2006 tråd. Det är ju alltid kul att ta en fika osv med brudar som man kan diskutera bröllop med :)

Häng gärna på!!!

• Svar på tråden BT-träff-Stockholm- 2006 brudar
  • Maya K

Sweety:

Ja.. vi kommer ju att gifta oss första lördagen i september så det får väll bli så.. jag vet att de flesta på våran gästlista kommer att åka på semester så vi får ju skicka ut dem innan då!!!!

• Kaijsa

För vår del var buffe aldrig ett alternativ, inbillar mig att det blir rörigt när folk ska upp och ta mat.

Dessutom känns det inte tillräckligt festligt och högtidligt!

...tycker alltså vi! Men smaken är ju som tur är inte lika för alla!!

• Maya K

Kaijsa:
    Ja det kan ju vara så.. det beror ju även på hur man organisaerar det hela med att gå hämta mat frpn ett stående bord... Våra släkt och vänner är så avslappnade så de kommer att tycka om buffe och det ör ju bra... :)

• Maya K

Nepp hörni brudar... nu ska jag ta och klä på mig och gå till systemet och trängas med resten av befolkningen bara för att få lite cider Ses senare igen..

KUL med så många stlhm bruttar som ska gifta sig 2006 :)

• Sweety

Ska också dra mig hemåt snart, ska först handla lite mat. Trevlig helg!

• Maya K

Trevlig helg på dig med Sweety.....
    ;)

• Kaijsa

JAha.... här är klockan bara 16, en timme till innan friheten!

Sen ska jag ner till Soho och dricka Coctails med lite kompisar!!!

Hörs nästa vekca!

• Maya K

Kaijsa:
    Var är du ngnstans???? tänkte på när kl. är 16

• Maya K

Nej detta går inte.. nu måste jag dra mig tillbaka .... tjohoooo

Svar på tråden BT-träff-Stockholm- 2006 brudar