• Maya K

BT-träff-Stockholm- 2006 brudar

Hej alla ni brudar som ska gifta er 2006 i Stockholm. Då jag surfat omkring här på BT med min bräda och har träffat en heldel Sthlm brudar som ska gifta sig 2006, så tycker jag att det börjar bli dags att starta en BT.träff- Sthlm-2006 tråd. Det är ju alltid kul att ta en fika osv med brudar som man kan diskutera bröllop med :)

Häng gärna på!!!

• Svar på tråden BT-träff-Stockholm- 2006 brudar
  • Maya K

En uppdatering.

Maya har:

*Bokat kyrka och festlokal
    *Frågat toastmaster och fåt ett ja
    *Frågat två systar till tärnor och ena har sagt ja och andra ska fundera
    *bestämt temat på inbjudningskorten
    *Bestämt hur brudbuketten ska vara
    *Bestämt hur dukningen ska se ut
    *Snart bestämt var vi ska tillbringa bröllopsnatten (antingen hotell J Gåshaga eller Bergendal)
    *Bestämt typ av klänning
    *Bestämt frisyr och tiara
    *Bestämt tema och färger till bröllopstårtan.
    *Bestämt hur vi ska göra med m2b.s klädsel.

oj oj oj.. det är mkt som redan är bestämt och nu är det bara att fullfölja allt ;)

• Maya K

Fika på "Café söder espresso" (ligger i Söderhallarna, Medborgarplatsen, de har en uteservering också )
    på fredagen den 15/7 kl. 19.00.

1)Mariana
    2)Madelyn
    3)micropop
    4)coolcat

• micropop

Maya K:
    Skulle du inte sova nu??? ;) (Skulle inte jag det också?)
    Du har verkligen hunnit med en hel del. Jag måste nog också ta ett krafttag snart... annars halkar jag efter!

Just det, skulle ni ha något emot att ses ett par timmar tidigare på fikan? Typ kl. 17 eller 18 istället? Är det inga fler som vill hänga på förresten?

• coolcat

Jag säger som micropop, ses gärna tidigare eftersom senaste budet är att jag ska åka till landet på kvällen. Så jag är nog inte ens kvar till 19...

17 och framåt funkar för mig.

• stattiner

Hej, ny här och blivande brud 2006!

Får lite panik när jag läser hur mycket ni har hunnit att fixa, vi har än så länge bara bokat kyrka...

Någon från Nacka här?

• micropop

stattiner

Välkommen hit! Drabbas inte av panik, vi är lite galna i planering härinne... ;) Vilket datum gifter ni er och vilken kyrka blir det? Vet inte om någon här är från Nacka, men jag ska dit ut och bada nu :) Kom gärna och fika med oss nästa fredag, om du vill!

coolcat
    Bra att det passar med tidigare fika för dig också! Vi ser vad Maya K säger om saken. Jag är ledig hela dagen, så för mig funkar det precis när som helst. Madelyn var också ledig, har jag för mig, så förhoppningsvis kan hon också komma tidigare. Men nu är hon i väl Spanien och gottar sig! Ifs räcker värmen här hemma mer än väl för min del...

• coolcat

Stattiner: jag tror som micropop, du hinner lätt, och man kan bli lite orolig här för att många har planerat så mycket. Men det löser sig alltid tror jag, även om jag nojjat om festlokal som bokades 15 månader innan festen

• coolcat

Maya K - förresten, jag läste i en annan tråd att du fått jobb!! GRATTIS! Vad skönt!! Och roligt. Man kanske kan få höra mer på fredag?

• Maya K

Hello brudar:
    det stämmer att jag fått jobb... Jag jobbar till kl. 18 på fredagen så jag kan inte träffas tidigare men det gör inget.. ta ni och fika så hänger jag med en annan gång ;)

• coolcat

Maya K - jag mailar mitt mobilnummer så kan du ringa och höra om vi är kvar om du vill?

Svar på tråden BT-träff-Stockholm- 2006 brudar