• Maya K

BT-träff-Stockholm- 2006 brudar

Hej alla ni brudar som ska gifta er 2006 i Stockholm. Då jag surfat omkring här på BT med min bräda och har träffat en heldel Sthlm brudar som ska gifta sig 2006, så tycker jag att det börjar bli dags att starta en BT.träff- Sthlm-2006 tråd. Det är ju alltid kul att ta en fika osv med brudar som man kan diskutera bröllop med :)

Häng gärna på!!!

• Svar på tråden BT-träff-Stockholm- 2006 brudar
  • madelyn

MayaK,

Usch usch, magsjuka e verkligen inte kul! Hoppas det går över snart.

micropop,

Jag har mailat dig

• madelyn

Hihi, jag har prel.bokat en bröllopsbil Den är jättefin. Men det känns ltie fånigt att behöva göra det såhär tidigt. Fast han på bilfirman sa att det är lika bra att boka redan nu för de blir uppbokade ibland redan 2 år innan!!!! Helt galet

• micropop

madelyn
    Vad är det för bil? Nyfiken, ju ;) Och det är väl bara att inse att ALLT blir uppbokat jättelångt i förväg. Det är bara att hänga med i hysterin... :D

• madelyn

micropop,

Kan visa dig sen i eftermiddag

• Maya K

Hej tjejer..
    Nu är det bara att inse att den sk. magsjukan var en matförgiftning. Min svärmor hade även hon fått ont i magen under natten som var. hmm.. nu är jag iaf bra igen.. eller ja.. är ju fortfarande lite matt osv efter att ha varit så sjuk men men.. hade ju nästan 39 grader igår mot kl 00 när jag mätte temp. nåja.. skönt att slippa det..

hmmm... ja just det... bröllopsbil... undrar hur vi ska göra med den.. vi kommer ju inte köra så himla långt (5 minuter till festen från kyrkan) så vi skulle inte tjäna på att ha hyra en bil.. hmmm.... kanske ska ta och hyra en finare bil för hela dagen... hmmm...

• Sunshine Girl

God morgon :D

Hur går det för er?
    Själv så letar jag nu efter en sång som tärnorna och marskalkarna kan gå in till... Några förslag?

Har ni tänkt på vilka psalmer, sånger som ni ska ha i kyrkan?

• Maya K

God morgon på er..

vi kommer att ha några välkända psalmer i kyrkan som de flesta kan... detta så att sången hörs mer än orgeln

Ska ni ha ngn solist i kyrkan då? Vi kommer att ha m2b:s band sångerska :) bra med mkt kontakter,,, behöver ni få tag på ett bra och mycket erfaret coverband till er fest så kan ni höra av er till mig.. jag har lite förslag..

• Sunshine Girl

Japp, vi har två stycken som ska sjunga en tenor och en mezzo sopran - som sagt det är bra med kontakter :D
    Cover band har vi också redan bokat :)

Svar på tråden BT-träff-Stockholm- 2006 brudar